Bilder Sthlms-torsdagsrunda 24 juli 2003

18. Efter, ja många kurvor blev det.. :tummenupp framme vid Tullinge

Bifogat

• 19.jpg
    19.jpg
    99 KB · Visningar: 362
Fina bilder som vanligt benkar....

Det var en rolig runda igår. Tycker det var lite struligt på transporten ut.... blev lite mycket trafik så vi fick vänta in hela tiden. Sen blev det roligt.

Perfekt tempo för mig i alla fall. Tråkigt att Mattias ligger före med skjuts och ser ut som han är ute och söndagskör när man själv anstränger sig hårt bakom för att få flyt i körningen. :rodnar

Tack för igår!

//J

jo, söndagskörning var det. Mattias har fått en utskällning för det. fast min hoj är ändå snabbast, finast och lilast. :D :D :D

:squid :fakta :fakta :fakta :crash

Bifogat

• cbrester.jpg
    cbrester.jpg
    96.4 KB · Visningar: 326
anja skrev:
jo, söndagskörning var det. Mattias har fått en utskällning för det. fast min hoj är ändå snabbast, finast och lilast. :D :D :D

:squid :fakta :fakta :fakta :crash

Tycker du är modig... min tjej hade hoppat av redan i första kurvan. Sedan har hon en tendens att slå hårt i ryggen när det går "för fort" (enligt henne).

:hej

Mr J skrev:
Tycker du är modig... min tjej hade hoppat av redan i första kurvan. Sedan har hon en tendens att slå hårt i ryggen när det går "för fort" (enligt henne).

:hej

jag var nära att missa när Mattias höll på att wheela över rådjuret. jag satt nämnligen och blundade strax innan, men kom på att det kanske är bäst att vara lite vaken när bara ett hjul är i marken. :)

Såg mycket trevligt ut.
Ni hittade varandra efter ett tag iallafall Benkar, trodde först du ringde o ville att jag skulle hänga med er. Men icke.

Är medborgarplatsen ett bra ställe att samlas på?
Tänkte mest på framkomligheten i stan?

Har lugnat mig lite med turerna nu, hamnar ju längst bak som en stoppkloss och kör långsammast. Får öva i smyg tills jag klarar kurvor med likadan snits som ni.. ;)

Bikerbitch skrev:

Har lugnat mig lite med turerna nu, hamnar ju längst bak som en stoppkloss och kör långsammast. Får öva i smyg tills jag klarar kurvor med likadan snits som ni.. ;)

Ingen fara, du kan göra mig och FoRTPLaNTAREN sällskap i kön :D

Sweedo skrev:
Ingen fara, du kan göra mig och FoRTPLaNTAREN sällskap i kön :D

Ja... vi kanske kan fortplanta oss i nån buske istället :D så får dom andra köra..... närå... synd att jag inte kunde haka igår :( Hade varit trevligt... Jag stod iu fönstret och tittade ut när ni passerade mig på Nynäsvägen iaf. Det var svårt att undgå Benkars mullrande Orange'a :)

RoLLER skrev:
Ja... vi kanske kan fortplanta oss i nån buske istället :D så får dom andra köra..... närå... synd att jag inte kunde haka igår :( Hade varit trevligt... Jag stod iu fönstret och tittade ut när ni passerade mig på Nynäsvägen iaf. Det var svårt att undgå Benkars mullrande Orange'a :)

Va??? Blev det inte material till Bakslangsskolan del III :mad:

RoLLER skrev:
Näe det blev inte det den här ggn :( Idén e bra annars... Jag håller på för fullt med slangskolan III :D

Fast jag bangade oxå :(
Får skylla på värmen, var inte sugen på skinnställsbastu efter en varm dag.

I IV:an får du slanga med skjuts :squid

Bikerbitch skrev:
Såg mycket trevligt ut.
Ni hittade varandra efter ett tag iallafall Benkar, trodde först du ringde o ville att jag skulle hänga med er. Men icke.

Var andra gången på två år som jag åkte sist och "vinkade", och andra gången jag blev borttappad/kom vilse... :rolleyes: Börjar förstå varför jag väljer köra först... :D Lovar ringa någon annan gång och fråga om du ska med, och inte bara "desperat" be om någons tfn-nummer! ;)

Är medborgarplatsen ett bra ställe att samlas på?
Tänkte mest på framkomligheten i stan?

Är en smula, hmmm, "roligare" :cool: ,samlas på Medis än en mack i förorten ... Verkar trafikmässigt fungera riktigt hyfsat så här i semestertider, men när det blir någon vecka in i augusti, så kan det nog vara knepigt... och bättre synas vid någon utfartsmack, tycker i alla fall jag...

Vi får väl koka ihop någon "åka lite lagom, inte långsamt, men inte jättefort -runda"? Vet en del folk både på forumet och i Rapido som vill ut på sådant också. Men då får jag lämna min skjuts hemma, hon blir så grinig när det är lite lugnare tempo... :o

/B

RoLLER skrev:
Det var svårt att undgå Benkars mullrande Orange'a :)

Glöm inte bort dom VTR SP och Mille R som var med, där är det lite rappare/djupare muller än i min gamla trötta 90-tals-bergborrskompressor... :p

/B

anja skrev:
jag var nära att missa när Mattias höll på att wheela över rådjuret. jag satt nämnligen och blundade strax innan, men kom på att det kanske är bäst att vara lite vaken när bara ett hjul är i marken. :)

Förklarar varför det stackars rådjuret satt vid vägkanten och stirrade rakt fram med tom och chockskadad blick... :o

/B

Sweedo skrev:

-----
I IV:an får du slanga med skjuts :squid

Måste säga att du är bra modig som frivilligt anmäler dig Speedo :cool:

INTE för att jag då vill säga att du INTE har talang för wheelies, FoRTPLanNTAREN :tummenupp
Det var inte det jag mena, du e grym! :cool:

soppatorsken skrev:
Fast jag noterade att det stod "MATTIAS" på hans hjälm.
Lite poser kanske han är ändå?
Nånstans djupt inne?

Det är mer wannabe-poser än riktig poser, då det är påklistrade bokstäver och inte lackat. :fakta

Skit oxå!!!

Jag var å jobbade i Stockholm i veckan.....funderade på innan jag for dit om jag skulle ta HOJEN....de vart bilen som jag ångrar när jag nu kommer hem!!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman