Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vi hörde om det i fredags jaRoLLER skrev:Okie.... jag startar det. Det e lite jobbit för jag har så många beundrare där![]()
Har du hittat växelpedalen???gpf skrev:Kan vi inte utnämna hargshamn-hallstavik-vägen (berg-och-dalbanan) till räserbana också, så ska vi ta oss en match![]()
Fredda66 skrev:7. Vad fasiken garvar dem åt?
Tror Mattias kommenterar din Fortplantningstråd!RoLLER skrev:Matte säger: Hur kul e det att ligga bakom digAmen jag försööööööker ju
![]()
![]()
![]()
Sweedo skrev:Har du hittat växelpedalen???
RoLLER skrev:Kvinnlig fägring är alltid trevligt på rundornaÄven fast man blir frånåkt
![]()
GaaaaaaaaahahahaHAhahAHahaHAH!!! Jajajajajja va fan.... jag kämpar på som attan vid stoppen för att försöka bibehålla nån slags stolthet i kroppen. Men ok ok....Fredda66 skrev:10. - "Men vadå, om jag har förstått detta rätt är du egentligen värsta racer föraren eller?"
- "Mja, nja, jag kan ju åka fort bara jag vill"
Dagens citat??
Du kan få starta före....gpf skrev:Nix, men jag har en sprojlans ny här brevid mig nu, jag skall ut och dra fast den nu tänkte jag (med 1 liter locktite!) Tyvärr så är det en touring-växelpinne med GUMMI. Så rejs-faktorn sjunker lite.. (fast då har jag ju iofs nått att skylla på)
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |