mr_rockster
www.jsfoto.com
Här kommer lite bilder från Stadionenduron på Kinnekulle Ring. Något som ni bör prova på ni som kör lite enduro. Slingan går på asfalten på Kinnekulle ring, lite endurospår, lite grusbackar och stubbåker... De som kör brukar tycka det är grymt kul. Några av de som var med i år var Anders Eriksson, Andreas Toresson och Torbjörn Bäck.
Här är lite bilder, fler finns på www.jsfoto.com
MVH
Johan
Här är lite bilder, fler finns på www.jsfoto.com
MVH
Johan
