Bilder SRW 2012 08 26

Bra bilder som vanligt money!! synd att det var från passet där jag hade problem med däcktrycket körde som en kratta...

Last edited:
Bra bilder som vanligt money!! synd att det var från passet där jag hade problem med däcktrycket körde som en kratta...

Vad bra att man inte ser det på bild! :D :tummenupp

Meh fisken, du kan ju testa att söka på mitt för o efternamn som ja skriviy här i trådeb. ;)

Winey, har fler på dig. Adda mig på boken så kan du ta dom där. :)

Jag känner mig helkorkad, men jag kan bara hitta bilder från Maj månad när jag tittar på din Facebooksida. Hur hittar jag dem som är från i söndags? Skulle vara jättekul att kolla på bilderna. :)

(sökte på ditt namn på FB, hittade en i Malmö)

/Björn

Hej Björn

Du måste lägga till mig som vän för att se dom andra. Jag glömmer bort att göra dom publika. :) Jag är från Malmö och det finns nog inte så många med mitt för o efternamn från Malmö. :tungan

Där är bilder från fler körningar så har du kört fler gånger på SRW så kanske du är med på dom med. Kolla igenom mina bilder. :)

Jag känner mig helkorkad, men jag kan bara hitta bilder från Maj månad när jag tittar på din Facebooksida. Hur hittar jag dem som är från i söndags? Skulle vara jättekul att kolla på bilderna. :)

(sökte på ditt namn på FB, hittade en i Malmö)

/Björn

BTW vill ni har bilderna högupplösta får ni kommentera bilden, gärna med er mejladress så fixar jag det så fort jag kan. :)

Toppenfina bilder! Inte så många på mig dock... fast några var det. (grön zx6r, svart hjälm, svart skinnställ, gul grupp).
Tackar! :D

Tack för många och bra bilder Money :kiss

Du är jävligt rolig att fota Ulf, en match made in heaven (utrustning och hoj är så matchande att man nästan trott du är tjej! :D) och du kör riktigt snyggt! :tummenupp Vassego! :)

Toppenfina bilder! Inte så många på mig dock... fast några var det. (grön zx6r, svart hjälm, svart skinnställ, gul grupp).
Tackar! :D

Sorry Björn! Jag fotar väldigt lite i gul grupp. Blir det något mer fotande så lovar jag att fota mer i de långsamma grupperna. Som sagt innan HAFFA mig när ni ser mig på banan, PEKA på er hoj och säg DEN ska du fota! :D

Jag gör ju detta för att vänner ska få fina bilder på sig själva, vet av egen erfarenhet hur mycket det uppskattas. :) O även om jag inte känner folk så är det inga problem, bara säga till mig. :tummenupp

Haha kändes kanske mer än vad det såg ut lyckades på nåt sätt missa dig helt i depån :(

Det är ingen fara, jag vet hur insnöad man är på sin egen köning när man är på banan. :)

Sorry Björn! Jag fotar väldigt lite i gul grupp. Blir det något mer fotande så lovar jag att fota mer i de långsamma grupperna. Som sagt innan HAFFA mig när ni ser mig på banan, PEKA på er hoj och säg DEN ska du fota! :D

Jag gör ju detta för att vänner ska få fina bilder på sig själva, vet av egen erfarenhet hur mycket det uppskattas. :) O även om jag inte känner folk så är det inga problem, bara säga till mig. :tummenupp

Låter toppen! Jättefina bilder som sagt! :)

Tackar för dom värmande orden Money honey.:banana Lite fjollig är jag nog:D

Du är jävligt rolig att fota Ulf, en match made in heaven (utrustning och hoj är så matchande att man nästan trott du är tjej! :D) och du kör riktigt snyggt! :tummenupp Vassego! :)

nån som vet om det har postats fler bilder från den 26:e nån annanstans ? Tyckte att folk tog en massa bilder på mig .. Särskilt i "fotokurvan", där jag skrapade med fotpinnen :P

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT