Bilder SRW 13/5

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Håller på att lägga ut bilderna från dagens körning. Har fotat röd och gul grupp. Sorry, blåa! :)

Gå in på min facebook och ta det ni vill ha. Sorterar ej utan lägger ut alla! Är ni med så tagga gärna er! Hoppas där är något som duger. :)

Vänlig hälsning
Money
(Monika Dejna)

Kom du med på nån? Vet knappt vem jag fota förutom Viktor. Hhahaha..... :) Tackar!

Där är fler på g, men facebook är jävligt slött. Blir en mapp till med bilder. :)

Ingen som fick med min highsider? Sista rundan, gul grupp, 2 min kvar. En polare har lovat att göra en tavla av bilden i så fall ;)

Jag hörde att Pengen var tvungen att ha lååååååååånga slutartider för att du skulle fastna:rofl

haha där är en bild som är riktigt fin på micke. :tummenupp

För mig som e fb noob måste man lägga till dig som vän för att kunna tagga fotot money?

Ingen som fick med min highsider? Sista rundan, gul grupp, 2 min kvar. En polare har lovat att göra en tavla av bilden i så fall ;)

Jag hade dig perfekt i fokus men tryckte inte av pga av att jag var osäker på om du villa ha den. Sorry i så fall. Av ca 2600 bilder går jag strax igenom de sista 800 och lägger upp dem så fort som möjligt.

Tack för många bra bilder:tummenupp

Var det bara jag som kände mig väldigt långsam i Röd idag.:D Ligger o pressar bra, så bara flyger dom förbi på yttern :va, måste vara hojen:hihi

Tack för många bra bilder:tummenupp

Var det bara jag som kände mig väldigt långsam i Röd idag.:D Ligger o pressar bra, så bara flyger dom förbi på yttern :va, måste vara hojen:hihi

Ja, vilka jäklar till att köra snabbt.. :näsblod
Fått bort fågelskiten? :hihi

För mig som e fb noob måste man lägga till dig som vän för att kunna tagga fotot money?

Tror inte det. Men accepterat din förfrågan. :) Kommer ju fler gånger. :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti