Bilder - SO Falkenberg 100516

• Thread starter Thread starter @ngel
  • Start date Start date

@ngel

Guest
Några axplock från dagen :) Smått ringrostig men .. :)

Last edited:
du råkade inte klicka av någon bild på nr88 rookie 600? :) vit moped svart skinnställ. ha det gött

Hej har du några bilder från Rokkie 1000, Röd/svart GSXR med #79

Ska kika ikväll :) Var ju där på uppdrag av en annan och han ska ha sitt först :) Men jag ska sno mig på så ni får besked snart :)

Hmmmm... funderar på att sparka igång galleriet igen.. Kan man få lite feedback på om det är lönt eller ej.. :)

Ska kika ikväll :) Var ju där på uppdrag av en annan och han ska ha sitt först :) Men jag ska sno mig på så ni får besked snart :)

Hmmmm... funderar på att sparka igång galleriet igen.. Kan man få lite feedback på om det är lönt eller ej.. :)

Sparka på bara:)

Jag lyckades lägga mig TVÅ gånger i helgen! Fick du med någon???:)

Galleriet

Klart du ska sparka igång galleriet igen, såg dig inte i helgen men kul att du fortfarande plåtar.
Keep on.:yoparty

Klart du ska sparka igång galleriet igen, såg dig inte i helgen men kul att du fortfarande plåtar.
Keep on.:yoparty

Hahaha.. jag såg dig ... både i depån och i kameragluggen ;)
Ja jag får se hur det blir...
Funderar om man skulle kanske sälja lite sponsorplats.. Bara lite isf för det ska ju inte ta överhand :) Det är tyvärr inte gratis att ratta ett galleri :tungan

och sluta plåta det vet i fasen om jag kan.. det är ju ett gift :D

Sparka på bara:)

Ja ni säger det .. får se :) tror förresten jag fick dig med på någon bild... Jag får kolla upp det ;)

Jag lyckades lägga mig TVÅ gånger i helgen! Fick du med någon???:)

Njet.. Inga "geografiåkningar" alls denna gången som var något av värde att ha.. Inte dina ivf ;) Du håller dig så vackert på hjulen på de bilderna jag har ... Säg till var och när nästa gång så ska jag nog få en bensprattlande Mozz i gröngräset då :D

Last edited:
*puh* Har jag missat någon nu som har haft en liten önskan så säg till...

Ska fundera mer på galleriet... Får se hur jag ska göra... :) Men ett visst intresse finns tydligen ... ;)

syns inte att du är ringrostig...kanonbilder som alltid.....:tummenupp

A s-it! :) Är mer än ringrostig.. irk fick slänga många bilder med bara en kuts i höger sida på bilden :D Lyckades till och med få med Rashids knä på en bild :skrämd Sicken chock! hahaha

Hur blev de du tog? :)

#17, R600, Grön/vit/Svart Kawa :hej

Du har ett litet PM... :) sa ju att jag missat någon ;)

Last edited:
*puh* Har jag missat någon nu som har haft en liten önskan så säg till...

Ska fundera mer på galleriet... Får se hur jag ska göra... :) Men ett visst intresse finns tydligen ... ;)

#15 i Superbike? Blå/vit suzuki som gjorde en oskön vurpa på söndagens kval.

Back