BILDER: SM Sviestad 3/7

  • Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Fan så nice!!!Snygga bilder.
Jag har en massa filmklipp att lägga upp senare,fast jag vet inte om dom blev bra.Ska klippa lite i möra.
 
oFFkeFF skrev:
Hähä, Sturla rockar, snabb 13-åring det där, lite Dark force istället för dark horse ;)
De som tampades i toppen på 125 JR var inte blyga.
Tror det var Lindén och en annan kille som höll på att gå ihop på mitten av rakan, man fick hjärtat i halsgropen :hihi
 
sandstream skrev:
De som tampades i toppen på 125 JR var inte blyga.
Tror det var Lindén och en annan kille som höll på att gå ihop på mitten av rakan, man fick hjärtat i halsgropen :hihi

Jorå, det var berra här på forumet som rockade röv i 125jr :tummenupp
 
oFFkeFF skrev:
Jorå, det var berra här på forumet som rockade röv i 125jr :tummenupp
Man är ju inte lite avundsjuk på de pojkarna :mad:
Tänk om man själv fått tummen ur och sysslat med sånt i den åldern :)
 
sandstream skrev:
Man är ju inte lite avundsjuk på de pojkarna :mad:
Tänk om man själv fått tummen ur och sysslat med sånt i den åldern :)

en annan både ville, orkade och hade intresset i den åldern, men var tusan fanns cashen? :va
 
sandstream skrev:
De som tampades i toppen på 125 JR var inte blyga.
Tror det var Lindén och en annan kille som höll på att gå ihop på mitten av rakan, man fick hjärtat i halsgropen :hihi

Det var jag som ryckte till lite när han smög upp jämnsides. Vi gick ihop lite grann men ingen fara. :D

EDIT: läckra bilder!!! :tummenupp
/Berra
 
Last edited:
Berra skrev:
Det var jag som ryckte till lite när han smög upp jämnsides. Vi gick ihop lite grann men ingen fara. :D

/Berra

Det ska vara tight... :D

Jäklar vad kul det är att se er köra. Det går omöjligt att lägga ner en hoj sådär mycket...
 
sandstream - jag tycker din avatarbild är dödscool - kan inte du skicka den till mig i hög upplösning? plz..?
 
fina bilder, o de var kul att se er alla köra! fick ju "bara" se er komma från esset o in/ut till torpar (där vi stod o flaggade o plockade upp mc + förare), men de var en riktigt sjysst helg!!! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top