Bilder SM Ring Knutstorp 090808

• Thread starter Thread starter @ngel
  • Start date Start date

@ngel

Guest
Ville inte "kattnappa" Igelhammars tråd :)
Här är ett litet axplock från lördagen ...

Last edited:
Snällt av dig men det kändes inte rätt att göra det :)
Dina bilder är helt suveräna! :)

Mozz ser snabb ut. Och det var han tydligen också?!?!??!?!

O de där "125 Jr Academy SmåknattarKörSomFan" ser ju grymma ut. Dom kommer bli apsnabba om 5 år!!!! Gssson ser ju ut att toura i jämförelse.

O de där "125 Jr Academy SmåknattarKörSomFan" ser ju grymma ut. Dom kommer bli apsnabba om 5 år!!!! Gssson ser ju ut att toura i jämförelse.
Mozz med killerblicken... Ja jösses vad fokuserad han var! :D

Småkillarna... du dom blir "livsfarliga" när de växer till sig ... Sicka goa fighter dom hade! Där finns ingen hejd på dom! :tummenupp
Är så sabla kul att plåta dom! Om jag minns rätt så var en av dom Mickael Karlsson grabb. (ber om ursäkt att jag inte kommer på vem den andra är)

Synd att många andra fotografer håller inne sina bilder på dom ... De är värda lika mycket publicitet som de stora pöjkarna :)
G:sson ... ja du han är en klass för sig han.. Fast toura.. det vet i fanken! Han kör så det ryker om det.. :)

Mozz med killerblicken... Ja jösses vad fokuserad han var! :D

Småkillarna... du dom blir "livsfarliga" när de växer till sig ... Sicka goa fighter dom hade! Där finns ingen hejd på dom! :tummenupp
Är så sabla kul att plåta dom! Om jag minns rätt så var en av dom Mickael Karlsson grabb. (ber om ursäkt att jag inte kommer på vem den andra är)

Synd att många andra fotografer håller inne sina bilder på dom ... De är värda lika mycket publicitet som de stora pöjkarna :)
G:sson ... ja du han är en klass för sig han.. Fast toura.. det vet i fanken! Han kör så det ryker om det.. :)

Han på cykel nr 6 ser inte ut att ha någon knäpuck kvar... Dom ser ut att stå på bra!

Småkillarna kör på 1.19 tider. Var den ena inte Cool-Rilles grabb?!
Jag tog massor av bilder på dem. Jag undrar oxå om det inte e dax för dem att köra om gamle Jorpes på en superbajk när de e 15 år :D
Grymt duktiga e de iallafall. De warmup-varvet som det va rejs :yoparty

Jo Rilles lillkille var med men kommer inte ihåg hans startnummer...

Ja Jorpes får passa sig ... och kanske farsona till killarna också :D

Det ska bli kul att se hur det går för dom i framtiden.. Djupt imponerad av dom var gång man ser dom... Snacka om att ha vinnarinstinkt! :tummenupp

Småkillarna kör på 1.19 tider. Var den ena inte Cool-Rilles grabb?!
Jag tog massor av bilder på dem. Jag undrar oxå om det inte e dax för dem att köra om gamle Jorpes på en superbajk när de e 15 år :D
Grymt duktiga e de iallafall. De warmup-varvet som det va rejs :yoparty

Jodå, det går så in i bänken! Nr 6 är Marcus Karlsson (Mickes grabb) och nummer 88 (givetvis!) var Cool-Rilles grabb Hampus (orange skinnställ). Och det gick till och med på 1.18! Med under 9 hästars motorer! Enligt Linus, nr 5, (som blev fyra men satte banrekordet på 1.18.7) så bromsar de bara på ett ställe och det var efter startrakan, de övriga ställena släppte de bara lite på gasen.....:tummenupp

Jodå, det går så in i bänken! Nr 6 är Marcus Karlsson (Mickes grabb) och nummer 88 (givetvis!) var Cool-Rilles grabb Hampus (orange skinnställ). Och det gick till och med på 1.18! Med under 9 hästars motorer! Enligt Linus, nr 5, (som blev fyra men satte banrekordet på 1.18.7) så bromsar de bara på ett ställe och det var efter startrakan, de övriga ställena släppte de bara lite på gasen.....:tummenupp

Ja jisses vad det går undan! :tummenupp
Du har väl inte glömt att Linus är Augusti månads kalender-modell? ;)

Jag är böjd att hålla med!!!! Jag ser tammefan snabb ut!!! Snygg bild, har du fler? :tummenupp Och jag var åtminstonde ganska snabb!:)

Är det Academy-småisarna som kör så grymt??? ja djävlar! Jag har uppenbarligen stått i fel kurvor och sett dem....:tummenupp
Ser grymt ut!

Jag är böjd att hålla med!!!! Jag ser tammefan snabb ut!!! Snygg bild, har du fler? :tummenupp Och jag var åtminstonde ganska snabb!:)

Är det Academy-småisarna som kör så grymt??? ja djävlar! Jag har uppenbarligen stått i fel kurvor och sett dem....:tummenupp
Ser grymt ut!

Har ett par till :) Kommer på mailen ...

Du får väl klämma på dig en foto-väst och hänga med ut så du kan se hur de "stora" killarna kör :D

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard