Bilder SM Linköping

EazyLiving

Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Ducati 749s -03 & KTM 250SX-F -06
Finns fler på Fastpicz.se som vanligt. :)

Bifogat

• Portfolio1.jpg
    Portfolio1.jpg
    134.2 KB · Visningar: 66
  • Portfolio2.jpg
    Portfolio2.jpg
    133.7 KB · Visningar: 55
Riktigt bra bilder! :tummenupp
Gillade speciellt de som var tagna ut ur Esset.

Vad har du får kamera och objektiv?
(Mest för att jag ska övertyga mig själv om att det är utrustningen som gör fotografen ;) )

Just nu kör jag en mellanperiod med Canon 5D och EF400/5,6L. Kör lite kortare tele med Sigmas 70-200/2,8 när den passar.

5:an är ju inte riktigt känd som sportkamera med sin fullformatssensor men det blir skapliga bilder på "bäjbsen" i studion med 13mp.:rolleyes:
Hade EF300/2,8L IS förra året och det gav hur bra bilder som helst men då fullformat inte ger någon brännviddsförlängning så blev det lite kort. Nu när jag kör med 400:an i år så jag slipper stå mitt i banan för att fota. Är väl inte riktigt nöjd med den gluggen för racing men den är fjäderlätt jämfört med 300:an så min otränade rygg mår lite bättre efter en helg med racing! ;o)

Får bara de små japanska arbetarna upp tempot lite och leverenserna av 1D mkIII kommer igång så blir det nog byte till denna och 400:an får ge vika för en 300:a igen. Ska bara råna en bank till dess annars blir det vatten o bröd resten av året!! Du ska inte köpa en 5D och ett EF400/5,6 lite snabbt? ;o)

....Visst ja.. Det ÄR kameran som gör fotografen (eller objektivets längd egentligen), tro inget annat. :D

//Micke

Riktigt bra bilder! :tummenupp
Gillade speciellt de som var tagna ut ur Esset.

Vad har du får kamera och objektiv?
(Mest för att jag ska övertyga mig själv om att det är utrustningen som gör fotografen ;) )

Lite skillnad på hur en del kommer undan vinden ;)

Precis som en del andra kom undan fartvinden genom att gömma sig i tälten hos en "dansk" hela helgen.... Hade det inte varit bättre att du kört själv eller hade det sista, 200:a lagret vax, blivit skitigt då?? ;0)

//Micke

Last edited:
Precis som en del andra kom undan fartvinden genom att gömma sig i tälten hos en "dansk" hela helgen.... Hade det inte varit bättre att du kört själv eller hade det sista, 200:a lagret vax, blivit skitigt då?? ;0)

//Micke

En pure racer ska alltid vara kliniskt ren. :) Som två kända profiler på besök i tältet sade:

-varför använder inte tvåtaktsmeckarna handskar? :va
-har du sett hur rena hojarna är, det behövs inte? :D

När ska vi skita ner oss med crossarna igen då?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph