Bilder SM Knutstorp den 4/9

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Ort
Tyvärr söder om Hallandsåsen
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
Tänkte ge mig i kast med att ta ett gäng bilder på knutstorp den 4/9.
Vart på banan tar man bäst actionpics.
Ex närbilder, extrema nerlägg osv...
Kom med förslag och tips, ty det är ju ni som (förmodligen) kommer fastna på bilden.

//Johan
 
Last edited by a moderator:
bissmark skrev:
Tänkte ge mig i kast med att ta ett gäng bilder på knutstorp den 9/4.
Vart på banan tar man bäst actionpics.
Ex närbilder, extrema nerlägg osv...
Kom med förslag och tips, ty det är ju ni som (förmodligen) kommer fastna på bilden.

//Johan

Vänstern efter lilla rakan (6), hårnålen (7) och Kvällsposten (8) röstar jag för.

Åsa #96
 

Bifogat

  • Banskiss RK.gif
    Banskiss RK.gif
    8.8 KB · Visningar: 54
Dom bästa bilderna jag sett har varit tagna i vänstern efter hårnålen och i Diedenkurvan. Båda ställena är väll lite svåra att få stå i kanske då funktionererna kan tycka att man står lite osäkert till.

Foto tagna lågt tycker jag blir snyggare än foton som är tagna uppifrån.

Foto från starten i racet och foto från depån får inte heller glömmas för åkbilder tagna snett framifrån druknar man snabbt i..
 
Axxexs skrev:
Dom bästa bilderna jag sett har varit tagna i vänstern efter hårnålen och i Diedenkurvan. Båda ställena är väll lite svåra att få stå i kanske då funktionererna kan tycka att man står lite osäkert till.

Foto tagna lågt tycker jag blir snyggare än foton som är tagna uppifrån.

Foto från starten i racet och foto från depån får inte heller glömmas för åkbilder tagna snett framifrån druknar man snabbt i..

Håller med dig att "låga" foto blir bäst.
Får väl bjuda funkisarna på kaffe o bulle eller något i den stilen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top