Får väl fortsätta att fylla på i avdelningen värdelöst vetande med att berätta följande: oFFkeFF och jag var klasskompisar i gymnasiet nere i blekinge för en hel hög med år sedan. Några veckor innan examen smällde oFFkeFF sin fullblodsracer (RD350 motor i TZ250 ram) i sidan på en bil mitt i centrala Ronneby med sprucken mjälte (tror jag det var) som resultat. Påföljden blev hur som helst att han fick imitera en ostbåge sista veckorna innan examen eftersom stygnen på magen inte tillät honom att räta på ryggen![]()
Under avslutningsdagen skrev han sedan i insidan på min studentmössa "No crash, No biker!". Om det är kriteriet för en biker så är Filip den meste biker jag känner till, möjligen då med undantag för Fredde Watz och Kevin SchwantzSjälv har man ju inte lyckats få till det där rätta dödsföraktet i körningen ännu men ser fram emot att kanske få en del tips nu när vi äntligen är i samma depå! Vi har ju gått om varandra förut. Ska bli kul som fan att träffa dig/er på Karlskoga vid nästa ERF-race!
![]()
Those were the days, ung och galen, nu är man gammal och lite mindre galen

Vad gäller körningen är det nog fortfarande jag som behöver tipsen, du hade riktigt fint flyt i din körning i fredags för att inte ha kört på så länge

Får se om det blir både rec o nec vid karlskoga eller vilket det nu blir, har inget nec-team att åka med där vad jag vet än iaf.