Bilder & skvaller från NEC 3 Mantorp

Får väl fortsätta att fylla på i avdelningen värdelöst vetande med att berätta följande: oFFkeFF och jag var klasskompisar i gymnasiet nere i blekinge för en hel hög med år sedan. Några veckor innan examen smällde oFFkeFF sin fullblodsracer (RD350 motor i TZ250 ram) i sidan på en bil mitt i centrala Ronneby med sprucken mjälte (tror jag det var) som resultat. Påföljden blev hur som helst att han fick imitera en ostbåge sista veckorna innan examen eftersom stygnen på magen inte tillät honom att räta på ryggen:D

Under avslutningsdagen skrev han sedan i insidan på min studentmössa "No crash, No biker!". Om det är kriteriet för en biker så är Filip den meste biker jag känner till, möjligen då med undantag för Fredde Watz och Kevin Schwantz:yoparty Själv har man ju inte lyckats få till det där rätta dödsföraktet i körningen ännu men ser fram emot att kanske få en del tips nu när vi äntligen är i samma depå! Vi har ju gått om varandra förut. Ska bli kul som fan att träffa dig/er på Karlskoga vid nästa ERF-race! :tummenupp

Those were the days, ung och galen, nu är man gammal och lite mindre galen ;) Dödsföraktet har helt enkelt blivit en aning mindre sen man började med RR'en ordentligt.
Vad gäller körningen är det nog fortfarande jag som behöver tipsen, du hade riktigt fint flyt i din körning i fredags för att inte ha kört på så länge :tummenupp

Får se om det blir både rec o nec vid karlskoga eller vilket det nu blir, har inget nec-team att åka med där vad jag vet än iaf.

hahaha.. nope, kolla dina listor en gång till, backlund 1.20.9, team brimstone 1.20.8 ... (tror de va A . Lund)...
:fakta

Jo, det är redan påpekat i trådan, men de låg ju så långt ner i listan att det var svårt att hitta tiden :rolleyes:
Så vi får väl kalla det näst bästa tid som tog sig i mål då :tungan

På begäran en Ambulansbild, tack för ett bra utfört jobb, det är alltid skönt att ha er på plats.

Bifogat

• DSCF0037.JPG
    DSCF0037.JPG
    64 KB · Visningar: 66
För övrigt tog vi med oss en 14 plats hem till norrland denna gång.
GRATTIS till en fin placering :tummenupp

Vi ses i Karlskoga den 21/7.
Planerar att komma och hjälpa er med markarbetet, mata er med racingapelsinger, sparka på er, visa lite tider osv :D

Och ja, vi ska ta oss dit för egen maskin denna gång också, inte med bärgare. Men medge att den entrén blir svårt att slå :D
*he he*

Alex Lundh Team Flintstone gasade friskt, det går fort utan knäskrap

Bifogat

• 31.JPG
    31.JPG
    23.3 KB · Visningar: 102
Sponsorbild, tack Bikersneed för allt bling bling :tummenupp

Bifogat

• DSCF0209.JPG
    DSCF0209.JPG
    71.5 KB · Visningar: 63
här kommer lite fler amatörbidrag..

Bifogat

• 22+144.jpg
    22+144.jpg
    26 KB · Visningar: 57
  • 17.jpg
    17.jpg
    36.4 KB · Visningar: 41
  • 6,1.jpg
    6,1.jpg
    35.4 KB · Visningar: 52
Är det något team som saknar bilder på sig själva så hojta till, jag hann knäppa 150 bilder på 2 timmar, gratis är godast.

Haru lust så får du gärna kolla om #79 har fastnat på några bilder. Vi kör ju inte så fort så vi borde ha hamnat på någon bild.

Packa-len kommer in nyvurpad och kollar hur mycket #33 Demoto har tappat

Bifogat

• DSCF0027.JPG
    DSCF0027.JPG
    78.9 KB · Visningar: 58
  • 32.JPG
    32.JPG
    29.8 KB · Visningar: 48
Ha ha coolt där ser man. Tack så mycket.
Kul med någon som tar bra bilder, gick runt och försökte ta några med vanlig digitalkamera men de funka inge bra, sen tycker jag det blir tajt me tid att hinna fota.

Ha ha coolt där ser man. Tack så mycket.
Kul med någon som tar bra bilder, gick runt och försökte ta några med vanlig digitalkamera men de funka inge bra, sen tycker jag det blir tajt me tid att hinna fota.
Jag har en vanlig liten digitalkamera, bilderna blir sådär, man får stå på curbsen och knäppa eftersom den har dålig zoom.

I depån funkar dock kameran ok.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...