Bilder & skvaller från NEC 3 Mantorp

Brinstone hade säkert vunnit om de inte vore sådana klantskallar i depån.

:fakta Samma på Falken...

... Det där är ju som att hävda att jag skulle ha vunnit motoGP om jag inte var så långsam.

Ni hade vunnit om ni inte var sånna klantskallar i depån, men lika lite som att jag kan bli lika snabb som Rossi, kan ni bli nått annat än klantskallar i depån ;)

Kom nu hem istället och visa oss hur snabbt man kan köra på en ny 600 eller nått :D

... Det där är ju som att hävda att jag skulle ha vunnit motoGP om jag inte var så långsam.

Ni hade vunnit om ni inte var sånna klantskallar i depån, men lika lite som att jag kan bli lika snabb som Rossi, kan ni bli nått annat än klantskallar i depån ;)

Kom nu hem istället och visa oss hur snabbt man kan köra på en ny 600 eller nått :D

Varför körde du bara 1.23,3 med nya däck o med en ny fin motor med slirkoppling? Kan ju inte heller vara första gången på den banan för dig?! ;)

:fakta Samma på Falken...
Men hur i hela helsingland tänkte ni när ni använde endast framstöd i bensindepån? Efter ett som vanligt perfekt stopp med #63 RRR stod jag och betraktade spektaklet.

"Oj, ska de använda ett framstöd? Tydligen, det här blir spännande." En man pillar febrilt för att få in stödet, en man försöker få upp snabbtankanlage. Föraren kliver av. Men vem ska hålla i hojen? Fladonk, brak. Ingen, tydligen. Vilt pallaver och arga skrik. Kåpglaset är sopor, slängs åt helvete i desperation. Eder undertecknad hjälper till att få upp hojen. Tror inte att personalen märkte det. :hihi

Men hur i hela helsingland tänkte ni när ni använde endast framstöd i bensindepån? Efter ett som vanligt perfekt stopp med #63 RRR stod jag och betraktade spektaklet.

"Oj, ska de använda ett framstöd? Tydligen, det här blir spännande." En man pillar febrilt för att få in stödet, en man försöker få upp snabbtankanlage. Föraren kliver av. Men vem ska hålla i hojen? Fladonk, brak. Ingen, tydligen. Vilt pallaver och arga skrik. Kåpglaset är sopor, slängs åt helvete i desperation. Eder undertecknad hjälper till att få upp hojen. Tror inte att personalen märkte det. :hihi

Fjunisarna kan inte sköta sig när chefen är och jobbar!:mad:

...fast efter mottaget MMS är de förlåtna!

Oscars skitteam klarade inte att köra ifrån oss, så dom stångade oss av banan:mad:

Move bitch get out the way, get out the way bitch, get out the way.
Oh no the fights out, Im about to punch your lights out...

:arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele

Last edited:

men det gick ju tydligen att köra skitfort på den trots att det sladda lite mycket, 1.21,5 som var näst bästa varvtid efter 1.20.4 som Lundh klippte till med på kvalet.
happ happ happ... tredje bästa tid..backlund 1.20.9 under race.. :fakta

Varför körde du bara 1.23,3 med nya däck o med en ny fin motor med slirkoppling? Kan ju inte heller vara första gången på den banan för dig?! ;)

:gnissla Mja, det var faktiskt kass. Skyller på trasig underarm och en hoj som vill slänga av mig...

Om nån behöver en ursäkt så hittade jag den här lille rackarn i "depåkurvan", hans polare försökte slingra sig..

Bifogat

• liten orm2.jpg
    liten orm2.jpg
    31.2 KB · Visningar: 198
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti