Bilder SHK Gelleråsen 09-09-06

Vad kul! Men lägg ingen tid på att plocka fram mina irrfärder. Det känns lite ego. Klipp till film som är intressanta för DIG och alla andra här. Lägg inte tid på att plocka fram mina irrfärder. :hojsmilie Det känns lite ego och är nog rätt ointressant för alla andra som var där.

Finns nog en och annan som vill se den så omskrivna hd:n in action, den är med några sekunder på MIN ego-rulle som är på väg upp på yoootoob :-)

Jag har en del sekvenser där vår instruktör ligger bakom dig genom några kurvor, lägger gärna upp dom för beskådan men bara om det är ok med dig. Eller så kan du få dom privat bara, PM isåfall så löser vi det.

Grymme nyttigt att sitta hemma och se alla tokigheter man gör i kurvorna, så vet man vad man skall nöta på nästa säsong.

Finns nog en och annan som vill se den så omskrivna hd:n in action, den är med några sekunder på MIN ego-rulle som är på väg upp på yoootoob :-)

Jag har en del sekvenser där vår instruktör ligger bakom dig genom några kurvor, lägger gärna upp dom för beskådan men bara om det är ok med dig. Eller så kan du få dom privat bara, PM isåfall så löser vi det.

Grymme nyttigt att sitta hemma och se alla tokigheter man gör i kurvorna, så vet man vad man skall nöta på nästa säsong.

Lägg upp det du vill ha med i din film. Jag har ingen prestige. Mitt prio1 med körningen var att jag skulle ha med mig en okrashad hoj hem :D Kan vara kul att se alla misstag. Även om jag fick väldigt mycket klart för mig av min instruktör Tom.

Jag menade mest att många på SH nog anser sportster och 42-åringar är lite OT

Last edited:
Här är psxcare-the-movie, regnversionen :-)

Kommer klippa ihop liknande filmer åt övriga deltagare i steg-4-medel gruppen som utlovat, men det tar ju en stund att spola igenom drygt 1 timmes inspelat material för varje hoj så det kan ju ta ett par dagar...

Tyvärr gillar inte youtube min aspect ratio så filmerna trycks ihop till 4:3 istället för att bli widescreen/letterbox så det ser ut som om man sitter på en moped och kör.

[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube-nocookie.com/v/pXT7gjKcOOE&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube-nocookie.com/v/pXT7gjKcOOE&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

EDIT: Filmen på mina torra pass:

[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube-nocookie.com/v/VLZdIHKhZEk&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube-nocookie.com/v/VLZdIHKhZEk&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Tyvärr gillar inte youtube min aspect ratio så filmerna trycks ihop till 4:3 istället för att bli widescreen/letterbox så det ser ut som om man sitter på en moped och kör.

Lite OT, men det går ju att köra 1280x720 också om man vill på YT

Ja, det ser ut som om de kämpar hårt för att hålla jämna steg där.

*host*

Eller hur.. :hihi Men det var kul att se Jörgen ett par, tre gånger per pass - det gav ett brett leende varje gång. :D

RC8:an lät annorlunda, och såg stygg ut....och man får hålla med dig Jörgen, det var mycket twins på plats i söndags!

/J

Kul att se alla bilder, grymt lärorikt!!! Tack ni som fotat och lägger ut!! Tack alla i medelgruppen också, sjukt roligt!! Speciellt efter det slutat regna.. Regn+Anna-Karin= väldigt långsamt.....=)

Tack alla för bilderna, kul att se sig själv. Snake Eyes o M1cke o Norman :tummenupp

Tackar oxå alla inblandade i att föreviga spektaklet i helgen,har en del att jobba på när man ser bilderna....tur att det är så kul att öva då. :)

ps power Weeeeeiiiillieeeesss kan inte hjälpas

QUOTE]

Måste bero på den enorma effekten i moppen. ;)

Henrik

Oj, nu kan man aldrig klaga på att man inte fastnar på bild, 18 st på bara mig...får väl be om ursäkt till övriga deltagare att jag tog upp så mycket plats på minneskortet till Norman!

Tack alla för den dagen, den var kalas!

Haha, ja ibland blir de sådär att nån råkar bli med överallt o nån missar man helt fast man försöker få med alla.
Jag har alldeles för kasst objektiv för att försöka mig på kvalité så det får bli kvantitet istället, hoppas nån av de 18 åtminstone inte var suddig.

Lägg upp det du vill ha med i din film. Jag har ingen prestige. Mitt prio1 med körningen var att jag skulle ha med mig en okrashad hoj hem :D Kan vara kul att se alla misstag. Även om jag fick väldigt mycket klart för mig av min instruktör Tom.

Jag menade mest att många på SH nog anser sportster och 42-åringar är lite OT

Så djäkla mycket misstag var det ju inte eller???
Mest bara 1 som fanns kvar hela dagen :D

Annars var det riktigt kul att se hur du hade löst vissa "körtekniska" problem som din hoj har ställt till med....typ att inte kunna förankra sig vid bromsningar.
Jag hade lite utmaning där känner jag.

Annars hade vi en kul och bra dag vi i mellan-2;
Per, Anders, Jimmy och Jörgen.

Som Ezzo och Compiere alltid sägewr: Min grupp var bäst ! :)

Saknade dock min egen hoj att fara runt på :(

Vi var långsammast ivf! Men det var ju meningen så vår instruktör kunde hänga med...

Kanondag igen! Ser framemot att gå steg 3, och sen alla steg igen...

Så djäkla mycket misstag var det ju inte eller???
Mest bara 1 som fanns kvar hela dagen :D

Annars var det riktigt kul att se hur du hade löst vissa "körtekniska" problem som din hoj har ställt till med....typ att inte kunna förankra sig vid bromsningar.
Jag hade lite utmaning där känner jag.

Saknade dock min egen hoj att fara runt på :(

Misstag kan man ta. Det viktiga för mig var att inte köra av banan. Ser på någon bild där jag hänger hyffsat iaf och har fotpinnen endast millimetrar från marken så den där blicken som jag fick in bra till slut gjorde min dag. Var nog därför gaskontrollen inte satt innan denna dag heller. Blicken -> Huvudet -> Handen :tummenupp

Tom (Catman), jag funderar starkt på att citera dig på en sporthojströja om du inte har copyright vill säga :P
Först ser man Gud
sen bromsar man

:D

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti