Bilder SHK Gelleråsen 09-09-06

Kanonbilder M1cke! Tackar och bugar! Nu ser man hur man åker/sitter också... Det är ju nyttigt fast inte alltid så kul att se :(

Imponerad m1cke! Kul att det blev så många bilder tagna! Du kommer klå Gubblasse och Abbe redan till vårkanten :) ;) Kanonjobb m1cke!

du e ju med på massor av bilder,själv har man lyckats seeega sig in i bakgrunden på 3 stycken av 370 bilder:gnissla:gnissla

Ja ä inte bitter:D

Snygga bilder som fan SE :tummenupp:tummenupp
Tycker det är fantastiskt att ni orkar stå där en hel dag :)

Kan nog hitta bra på dig. Tog 1 300 st och gick bara igenom en del igår. Kommer en ny laddning idag :)

Snyggt jobbat Miko, ser man snabb ut är det alltid, undantagslöst en bra bild :hihi Lite kul att du fångade både den svarta och gula 675:an som kanske samma varv körde av samtidigt :D

m1ckes bilder: tryck här

Vart några från BBK kursen på lördagen också, dock inte så många.

Najs att du också fotade och laddade upp:tummenupp
Alltid kul att titta på hur man ser ut, och vad man kan förbättra genom torrbrytning över vintern...

Bra jobbat till dig o Snake Eyes!!:Bugar

Kul att du har hittat en ny hobby M1cke. Inte billigare,men betydligt säkrare :)

Självklart:) Ni som vill ha större bilder kan pm:a Saeco12, det är han som sitter inne på alla bilder:D (fyll hans inbox.. MOuhahaha)

Jag är/var förvirrad. Tack Bra jobbat m1cke o Snake Eyes med fotandet:tummenupp!! (Saeco12 är uppladdaren, men inte fotisen?)

Schyssta bilder! :tummenupp STORT tack M1cke! Jag har sparat ned ett helt gäng att ha och njuta av i vinter när abstinensen kommer krypande!:D
Bra jobbat!:tummenupp

Hobby vet jag inte, men skrotar jag ett par dagar innan nästa bankörning igen så lånar jag kameran igen:hihi

Nå, får jag godkänt av The Master?

Jovars. Inte så pjåkigt för att va första gången. :tummenupp
(Du kör betydligt bättre än mig)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...