Bilder SHK Gelleråsen 09-09-06

Innan första passet såg det ut som någon instruktör fick åka lite "åsen taxi". Dvs en corvette C6 for runt i bra tempo och försökte torka banan åt oss med neonfärgad väst i passagerarsätet.
Det var en instruktör som var ute med sin egen bil och torkade banan + en instruktör till som passagerare.

skönt och höra att du tog dig hem ordentligt. :tummenupp

Tackar! Det gick ju bra allting.

Synd att inte kunna dra nytta av sista passet (och givetvis en utsäkt till er andra som fick mindre tid :näsblod)

Längtar redan efter nästa års åkningar!! - Vi ses då!

Fint! Såg fel o trodde jag var med på bild, men det var ju instruktören med grön kawwa, grön väst och likadan hjälm som jag kör med.. :glömdet
Kommer dom där 800 korten snart eller säcken?? :)

du e ju med på massor av bilder,själv har man lyckats seeega sig in i bakgrunden på 3 stycken av 370 bilder:gnissla:gnissla

Ja ä inte bitter:D

Snygga bilder som fan SE :tummenupp:tummenupp
Tycker det är fantastiskt att ni orkar stå där en hel dag :)

Japp, röd 1098s med "halvkåpa". Kom hem helt ok. Lite kallt o regnit bara. Nu är hojen hos Dr. Johan.

Skönt att höra! Tråkigt att se hojen och sedan ställa sej på andra sidan för att konstatera den sidan var etter värre! :( :gnissla

Fina bilder.

8 va det som krascha enl. en instruktör. 7 om man räknar bort min som va mer som jag la hojen på sidan å putta den en bit.

Nån som vet vem som stod och meka banhoj inne vid fikat?
Är skyldig honom ett bromshandtag.:gnissla

Fina bilder.

8 va det som krascha enl. en instruktör. 7 om man räknar bort min som va mer som jag la hojen på sidan å putta den en bit.

Nån som vet vem som stod och meka banhoj inne vid fikat?
Är skyldig honom ett bromshandtag.:gnissla

Va inte det Ezzo:va

Skönt att höra! Tråkigt att se hojen och sedan ställa sej på andra sidan för att konstatera den sidan var etter värre! :( :gnissla

Jo tack, det är tråkigt som faan...

Men jösses vad krachpuckarna räddade mycket. Försäkringsbolagen borde ge rabatt på försäkringen när man har sådana:crash

Man kan ju inte säga att bilderna håller GubbLasse eller Conseal klass, men det glädjer kanske nån...:) Hade faktiskt ganska roligt med kameran.

Tackar:)

Tack för fina bilder! :tummenupp
Kan jag använde några till min byggtråd?

/J

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...