Bilder!! Såhär kul hade vi igår strax innan snöstormen kom..

Moppevarning med bakhjulsåka. :arsele
Skicka upp lite bilder med 2-hjulssladd på asfalt med skitiga däck istället. :hihi

SM 570 RR skrev:
Moppevarning med bakhjulsåka. :arsele
Skicka upp lite bilder med 2-hjulssladd på asfalt med skitiga däck istället. :hihi

Det är väldigt ofta någon inte gör något bra nog, man skrapar inte i fotpinnarna eller som i detta exempel, för lite ställ osv... Men faktum är att på dig har jag inte sett en enda bild, när får jag se dig göra något av det du saknar av andra? ;)

d1ce skrev:
Det är väldigt ofta någon inte gör något bra nog, man skrapar inte i fotpinnarna eller som i detta exempel, för lite ställ osv... Men faktum är att på dig har jag inte sett en enda bild, när får jag se dig göra något av det du saknar av andra? ;)

True! :fakta :tummenupp

d1ce skrev:

Ord!! :tummenupp

ja....vad säger man, inte det ena så är det det andra.

Nu var det ju först och främst inte för Eran skull vi la in bilderna utan för att vi som nu hade kul i detta fall skulle få se hur det blev. Själv tycker jag dock det är skitkul när andra lägger in lite kul bilder, är jag ensam om det??

Men du, SM 570 RR, du ska få dina bilder med, så fort det blir lite varmare i backen. Få om det duger?! Men lägg gärna in lite bilder på ditt åka så man får se att det inte bara är snack....hehe. Kommer nog stöta på dig på banan i sommar om du nu inte är en poser.

SMoto skrev:
Nu var det ju först och främst inte för Eran skull vi la in bilderna utan för att vi som nu hade kul i detta fall skulle få se hur det blev. Själv tycker jag dock det är skitkul när andra lägger in lite kul bilder, är jag ensam om det??

Men du, SM 570 RR, du ska få dina bilder med, så fort det blir lite varmare i backen. Få om det duger?! Men lägg gärna in lite bilder på ditt åka så man får se att det inte bara är snack....hehe. Kommer nog stöta på dig på banan i sommar om du nu inte är en poser.

Det glömde jag naturligtvis! :) gillar också när det postas bilder, hel kul :tummenupp Nu gäller det bara att ligga i hårdträning så jag kan få posta lite häftiga bilder!

fler bilder tack :)

Tidqvist skrev:
såg nice ut DD

:yoparty
Party p ålördag när du kommer upp till riktigt fölk! så ska vi jämföra vem som har störst, värst, snabbast, längst, bredast, coolast, nyast öhhh, drink?!?
Eftersom du inte törs ta med hojjen.............!
peace out Mattihonka

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...