Bilder RR-träning 19/4 Sviestad

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
DR 650 RSE
Här kommer lite bilder från igår.

Som vanligt så står jag i Bergskurvan. Den dåliga kvaliten på bilderna beror mest på kass fotograf, motljus och 2Mpix kamera men ni ser väl förhoppningsvis att det är motorcyklar med förare iaf ;)

Först ut är Anja, Bikerbitch, eus och sege

Bifogat

• Anja1.jpg
    Anja1.jpg
    120.8 KB · Visningar: 178
  • Anja2.jpg
    Anja2.jpg
    128.2 KB · Visningar: 157
  • BB_Anja.jpg
    BB_Anja.jpg
    131.4 KB · Visningar: 185
  • BikerBitch.jpg
    BikerBitch.jpg
    119.8 KB · Visningar: 211
  • eus.jpg
    eus.jpg
    127.4 KB · Visningar: 175
  • Sege1.jpg
    Sege1.jpg
    138.4 KB · Visningar: 151
Tätt följt av gixxermf, Swedie, Bobbe Rylander och Christers Lövgrens son

Bifogat

• gixxermf1.jpg
    gixxermf1.jpg
    129.7 KB · Visningar: 161
  • Christerson.jpg
    Christerson.jpg
    122.6 KB · Visningar: 163
  • Bobbe.jpg
    Bobbe.jpg
    127.2 KB · Visningar: 157
  • Swedie1.jpg
    Swedie1.jpg
    128.7 KB · Visningar: 245
  • Swedie2.jpg
    Swedie2.jpg
    132.1 KB · Visningar: 250
Och på slutet kommer 3 för mig okända förare. Fyll gärna i med namnet om ni vet vilka de/ni är

/oXydex

Bifogat

• unknown1.jpg
    unknown1.jpg
    121.3 KB · Visningar: 168
  • unknown2.jpg
    unknown2.jpg
    125.1 KB · Visningar: 168
  • unknown3.jpg
    unknown3.jpg
    140.4 KB · Visningar: 153
Swedie skrev:
Posören inom mig är tillfredsställd! Jag ser ju nästan snabb ut. hehe

Tackar!

Tror jag lyckades få en bild på dig på varje varv under det passet jag stod där ute men det va väldans så fort du kör för de flesta är suddiga :tummenupp

/oXydex

Gustav1 skrev:
Problemet är ju att man inte vet vem som är vem. :finger

Dax för dig att lära dig vilka som är vilka då.

Anja kör grå hoj medans sege får nöja sig med en vit. Bikerbitch har fina krashkåpor som är oranga och svarta. Eus har likadan hoj som sege fast större pga att han är mer man än sege (så är det va?)

Både gixxermf och Swedie kör med #81, ena orange/svart och den andra är blå/svart/röd. Vilken som är vilken där hoppas jag du har en liten aning om...

Christers son kör en svart 125'a med röda fält och den kom med för att jag körde med fadern i lördags och tyckte det va skoj att slänga upp bilden. Bobbe är en snubbe från gatan i byn där jag växte upp i och han kör en Supermono med 250 ram och duktigt trimmat 660 motor (har jag för mig) Låter härligt och går bra gör den iaf. Team Green Goblin Racing heter de så jag antar att du även där kan räkna ut vilken hoj som återstår förutom de tre okända förarna som för mig är ..... okända

Hoppas du reder ut det här nu Gustav1

Lycka till :tummenupp

/oXydex

oXydex, har du fler bilder från träningen eller fick inte jag vara med :(

Tjena Stefan,

Tackar för bilden på grabben :tummenupp , man kan hitta honom som addexxx här på forumet...

//Christer

oXydex skrev:
Dax för dig att lära dig vilka som är vilka då.

Anja kör grå hoj medans sege får nöja sig med en vit. Bikerbitch har fina krashkåpor som är oranga och svarta. Eus har likadan hoj som sege fast större pga att han är mer man än sege (så är det va?)

Både gixxermf och Swedie kör med #81, ena orange/svart och den andra är blå/svart/röd. Vilken som är vilken där hoppas jag du har en liten aning om...

Christers son kör en svart 125'a med röda fält och den kom med för att jag körde med fadern i lördags och tyckte det va skoj att slänga upp bilden. Bobbe är en snubbe från gatan i byn där jag växte upp i och han kör en Supermono med 250 ram och duktigt trimmat 660 motor (har jag för mig) Låter härligt och går bra gör den iaf. Team Green Goblin Racing heter de så jag antar att du även där kan räkna ut vilken hoj som återstår förutom de tre okända förarna som för mig är ..... okända

Hoppas du reder ut det här nu Gustav1

Lycka till :tummenupp

/oXydex

Medin skrev:
oXydex, har du fler bilder från träningen eller fick inte jag vara med :(

Svart hoj med nummer 11? Nej det hittade jag ingen eller ser den annorlunda ut än på din avatar?

Pvcraketen: Fick en bild på dig men den gick knappt se att det va du ens. Ni får sluta åka så fort eller sponsra mig med en bättre kamera ;)

Ang TRX'en så va den ett mellanår tills jag fick råd med vettig försäkring och det visades sig att jag fick nu. Då fick det bli ZX6R igen

/oXydex

oXydex skrev:
Svart hoj med nummer 11? Nej det hittade jag ingen eller ser den annorlunda ut än på din avatar?

Pvcraketen: Fick en bild på dig men den gick knappt se att det va du ens. Ni får sluta åka så fort eller sponsra mig med en bättre kamera ;)

Ang TRX'en så va den ett mellanår tills jag fick råd med vettig försäkring och det visades sig att jag fick nu. Då fick det bli ZX6R igen

/oXydex
någon blid på röd/vit ducce nr39?

*/ ?>
Back