Bilder Ring Knutstorp 4e aug !!

Paparazzi

Fotograf
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Quattro!
Här kommer mina bilder!

Det är många. Riktigt många. Ni kommer inte att orka kolla alla. :D
Fast det är sista gången jag massfotograferar så här. Det är rätt jobbigt faktiskt.

Men kolla nu o jag hoppas ni har kommit med allihop och för böfvelen.. glöm inte att ni kan köpa bilderna!
200kr/st för full upplösning 3008x2000
60kr/st för 1280x961 (typ Skrivbordsunderlägg)

http://www.anders-foton.org/RK060804/

Glöm inte alla andra tillfällen:
http://www.anders-foton.org/

Dessutom stuntade ett gäng galningar i torsdags 3/8.
http://www.anders-foton.org/Stunts060803/

Ha det bra!
-Paparazzi

:huvet
...och där blev jag omkörd... :argpådato

WTF...anar att jag får gå en intensivkurs i foto nu för att hänga med i kvalle! :lol

Assnygga foto Anders! :tummenupp
Keep it up!

Asfeta bilder Anders! Svårt att välja ut favoriter för den här gången är det riktigt många!!

Här är några sköna minnen från idag:
_DSC8495.jpg

En fröken som definitivt behöver KNÄPUCKAR!

_DSC8736.jpg

Depåchefernas depåchef! En bild säger mer än tusen ord!

_DSC8822.jpg

Lite ego får man ju vara! Här råkar jag ut för samma fenomen som Delti. En sån där väsnig sak på nära håll! Usch för dom!

_DSC8852.jpg

En riktigt bra bild! :tummenupp

_DSC9181.jpg

Bingo gör sig riktigt bra på bild nuförtiden!! Det här är en klockren bild Andy! :tummenupp

_DSC9042.jpg

Berra testar på lite nostalgi. Dags för en gammal Honda igen kanske? :D

_DSC9138.jpg

Fett me action i vit grupp idag! Någon som kan finna ett fel med den här bilden? :D

_DSC8888.jpg

När man flaggar har man all action nära inpå.

Oj oj, tack för alla dom värmande orden boys! Nu får vi hoppas att bönorna hör av sig o vill ha lite bilds..! :)

Själv nöjd med dagen utom att jag inte fick med när Flemming åkte ut i geografin.. Hoppas allt e bra med honom och att han är tillbaks på banan snart.

-P

CorbenDallas skrev:
...
_DSC9138.jpg

Fett me action i vit grupp idag! Någon som kan finna ett fel med den här bilden? :D ...

2 fel!!
*Superlight* kör 2 cyllar för mycket:D

Förutom idag så: "God Speed" i ERFet i morgon... o på SRW på Söndag... o på SMC BKK på Måndag :jisses

Blev lite sugen på några bilder Från stuntkvällen så gillade jag DSC8374 men bakgrunden e för mörk vid handen , går detta att fixa?

Är denna i bra skärpa DSC8395

Var tittar jag på denna DSC8433?

Du är första personen som tagit bild på mig raktbakifrån när jag stoppar.. det borde man juh nästan spara.. ska tänka på det... DSC8422

Finns denna så man ser hela mig eller? DSC8423

De ovanför e jag lite småsugen på
Sen en kul bild:
Undrar om Swappe fick med detta på film DSC8421

Många riktigt schyssta bilder!

Och eftersom du förde det på tal; nej, jag fastnade inte. :tungan

Såg ditt mess igår, tänkte kolla igenom, testa att dra lite i bilderna och meddela dig.. Bakgrunden går att fixa i DSC8374 tror jag. Skärpan i DSC8395 är bra. I DSC8433 tittar du nog på Swappe som sitter på andra sidan. Men nästa bild på dig tittar du på mig. Torson i bakgrunden. Jag kollar om det går att lätta upp den också.

Bilden på bara bakhjulet och swappes rygg är som den är även i original tyvärr men den är lite cool ändå.

Vi hörs snart igen!

Anders

AleX skrev:
2352331 Blev lite sugen på några bilder Från stuntkvällen så gillade jag DSC8374 men bakgrunden e för mörk vid handen , går detta att fixa?

Är denna i bra skärpa DSC8395

Var tittar jag på denna DSC8433?

Du är första personen som tagit bild på mig raktbakifrån när jag stoppar.. det borde man juh nästan spara.. ska tänka på det... DSC8422

Finns denna så man ser hela mig eller? DSC8423

De ovanför e jag lite småsugen på
Sen en kul bild:
Undrar om Swappe fick med detta på film DSC8421

Paparazzi skrev:
2351891
Själv nöjd med dagen utom att jag inte fick med när Flemming åkte ut i geografin.. Hoppas allt e bra med honom och att han är tillbaks på banan snart.
-P
Till ni som kan læse Dansk :)
Tack, jeg har det godt efter omsændighederne.
For de af jer der ikke ved det lowsidede jeg i vänstern efter hårnålen. Så vidt jeg husker flyttede jeg mig lidt på sædet kort før apex, for at hænge lidt mere ud. Det er måske i den forbindelse at jeg ved et uheld kom til at give ukontrolleret meget gas. Kørerfejl, ingen undskyldninger.:huvet
Rutcheturen på asfalten gik fint, men græsset udenfor banen er frygteligt ujævnt, så derude tumlede jeg rundt et par gange og brækkede höger nyckelben 2 steder. Som sædvanligt har jeg bare fået en slynge til armen.
Det er ærgeligt at græsset er så ujævnt, når man nu man er sluppet godt fra turen på asfalten. :mad: En af mine venner (SSMSE medlem, Gul/Svart SV650S) har prøvet det samme, da han kørte ud på græsset i "gryden" (sidste högern inden rakan). Han havde kontrol over hojen, men væltede og brækkede nyckelbenet fordi hans framhjul kørte ned i et hul i græsset. På den anden side er jeg bare lykkelig for det ikke var i snabbvänstern på Sturup jeg gjorde fel.:eek:

Undskyld til alle i röd grupp for at have taget jeres køretid! Tack til funkionärer for professionel handtering, og til alle andre for den venlige opmærksomhed i pitten.

Ses på banan:)
/Flemming76

Flemming76 skrev:
2359571 Till ni som kan læse Dansk :)
...
Undskyld til alle i röd grupp for at have taget jeres køretid! Tack til funkionärer for professionel handtering, og til alle andre for den venlige opmærksomhed i pitten.

/Flemming76

Hoppas det läker ihop snabbt.

Flemming76 skrev:
2359571Undskyld til alle i röd grupp for at have taget jeres køretid! Tack til funkionärer for professionel handtering, og til alle andre for den venlige opmærksomhed i pitten.

/Flemming76
Kom igen Flemming!
Det där med brækkede höger nyckelben är en yrkesskada för roadracing piloter så nu kan du säga att du är en sån! :pannkyss

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT