[Bilder] Ring Knutstorp 30/7 - 1/8 2010 Samlingstråd!

Förringa inte den naturliga laptimern. Visserligen var min lite skevt inställd då jag enligt den körde 1.12 i regnet på fredagen när Dede varvade mig när han körde 1.19. Nu vet vi ju inte om det var min eller hans som var felinställd. :död

Vi kan ju säga att min var fel för då borde jag hamnat på hmmmmm....runt 1.01 i regn :tungan

Många fina foto! :tummenupp
Ni såg ut att ha fint väder, bara lite fuktigt...

Här är ett foto från ERF:et på Gälleråsen, där var det liiiite mer fuktigt :crash Jag låg ute 2 timmar i ett streck, man kan säga att det fanns inte ett ställe jag var torr på :rolleyes:
Fanns inte en enda fotograf ute, fattar inte varför ???
Detta fanns i racingforumet...

Bifogat

• ERF Gåsen 2010.jpg
    ERF Gåsen 2010.jpg
    239 KB · Visningar: 74

Här är ett foto från ERF:et på Gälleråsen, där var det liiiite mer fuktigt :crash Jag låg ute 2 timmar i ett streck, man kan säga att det fanns inte ett ställe jag var torr på :rolleyes:

Shi.. Det är ju rena naturkatastrofen.

Tack!

-Papz

Vi kan ju säga att min var fel för då borde jag hamnat på hmmmmm....runt 1.01 i regn :tungan

Inte mig emot. :)

Kan inte ha varit alltför lätt att köra i det där. Jag tyckte det var halt nog i fredags. :näsblod

En bra fotograf kan få dom långsammaste att se snabba ut! Det har Anders lyckats med mååånga gånger när han fångat mig på bild :)

Ja ja...vet att du är jättestolt över den bilden och kan väl medge att där ser ut att vara lite attack i din körning där...men skit nu i det...blev det några bra tider i helgen? Å då menar jag tider från laptimern och inte från din livliga fantasi ;)

Hehe, men DU var ju snabb... engång i tiden ... för lääänge sedan...:krama

Nope, inga bra tider denna helgen, "glömde" ju det där med däck (eller däcks som det numera heter...)
Fick bli till att åka på gamla mögdäck som gav roliga o spännande utgångar o som säkert nästan höll ett helt pass...:D

Stort tack till lasse o Kristian som både bytade en del av mina däck o lånade ut sin däckmaskin till mig... utan er hade det inte blivit mycket kört...:Bugar...:Bugar...:Bugar

Med vänliga hälsningar

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...