bilder regn-dagen (fd gr2-dagen)

jesper

#72 Rookie 600
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
660+r6
det var i varje fall minst en som hade roligt, trots regnet:

DSCN1441.jpg


några fler bilder finns på www.joppes.com
 
Men hallå, berätta vad som hände för en som inte kunde vara med.

Ni var tydligen i Tierp enligt bilderna.
 

Bifogat

  • gr 2.jpg
    gr 2.jpg
    4 KB · Visningar: 328
Elis skrev:
Men hallå, berätta vad som hände för en som inte kunde vara med.

Ni var tydligen i Tierp enligt bilderna.
Vad hände?! :3freak Det regnade hela tiden. :(
Hela arrangemanget blev inställt...
 
japp inställt blev tävlingen men galningar som swedie och matti körde på endå=)
 

Bifogat

  • pict8243_small.jpg
    pict8243_small.jpg
    128.5 KB · Visningar: 287
Ännu en galning, denna vid namn Björn.
 

Bifogat

  • pict8124_small.jpg
    pict8124_small.jpg
    125.4 KB · Visningar: 287
FolkE <TM> skrev:
japp inställt blev tävlingen men galningar som swedie och matti körde på endå=)

Jeeez! :skrämd En annan som skiter knäck i spiraler när man lyckas (offtast ofrivilligt) få till en powerwheelie på C:a 5 cm över marken! :lol
 
FolkE <TM> skrev:

Det är nog ett av de största bakdrev jag sett - det syns att pöjken varit i staterna och lärt sig av blåjeans-posörerna :D
 
Penguin skrev:
Den där bilden bara måste du berätta bakgrunden till!!! :fakta

Har för mig att det var något föräldrar emellan som innefattade exkrement från deras avkomma... servetterna kan ha nåt med saken att göra :D

Bear lr ugluk kanske har en kommentar???
 
jesper skrev:
Har för mig att det var något föräldrar emellan som innefattade exkrement från deras avkomma... servetterna kan ha nåt med saken att göra :D

Bear lr ugluk kanske har en kommentar???

Vet inte om det går att skriva ner exakt vad som hände, men jag gör väl ett försök....
Cagiva-lasse säger nåt i stil med "ser ut som om nån gjort på sig" och syftar på servetterna, precis då lägger Jesper dit en servett som är brunfärgad (kaffe)...i samma andetag säger Cagiva-lasse " Har ni provat det där med tummen" samtidigt som han gör ett tummen upp tecken framför ansiktet.......

Jag tittar på Ugluk, och han säger "Tänker du på samma sak som mig..." Och jag har väldigt dålig humor........samt att Cagiva-lasse´s handskar spelar en viss roll...... :eek:

Det är svårt att återge händelsen i ord....

(Vad lasse menade med tummen var en sån där visirtork...)


//B
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top