Bilder Racingworld 7/8. KinnekulleFoto

bilder 103-106
 

Bifogat

  • _Z6F3902.jpg
    _Z6F3902.jpg
    92 KB · Visningar: 41
  • _Z6F4116.jpg
    _Z6F4116.jpg
    90.7 KB · Visningar: 38
  • _Z6F4136.jpg
    _Z6F4136.jpg
    94.8 KB · Visningar: 35
  • _Z6F4225a.jpg
    _Z6F4225a.jpg
    102.5 KB · Visningar: 43
bilder 107-112
 

Bifogat

  • _Z6F2376.jpg
    _Z6F2376.jpg
    100.2 KB · Visningar: 37
  • _Z6F2380.jpg
    _Z6F2380.jpg
    107.7 KB · Visningar: 32
  • _Z6F2382.jpg
    _Z6F2382.jpg
    106.7 KB · Visningar: 42
  • _Z6F4223a.jpg
    _Z6F4223a.jpg
    103 KB · Visningar: 37
  • _Z6F3867.jpg
    _Z6F3867.jpg
    121.5 KB · Visningar: 38
  • _Z6F3570.jpg
    _Z6F3570.jpg
    105.7 KB · Visningar: 37
Varför har du tagit så grymt många fler bilder just den 7:e, jag var på Kullen den 5:e o det var inte hälften av alla bilder du har lagt upp i den här tråden. :va
 
Slappa skrev:
Varför har du tagit så grymt många fler bilder just den 7:e, jag var på Kullen den 5:e o det var inte hälften av alla bilder du har lagt upp i den här tråden. :va
Han var väl inte där den 5:e? :confused:
Däremot actionpics....
 
kinnekulle foto skrev:

Men herregud! Det ploppar fortfarande upp bilder... jag som trodde det var "safe" att lägga beställning eftersom allt borde kommit upp till ytan... "tur" man inte var med :rolleyes:
 
Slappa skrev:
Varför har du tagit så grymt många fler bilder just den 7:e, jag var på Kullen den 5:e o det var inte hälften av alla bilder du har lagt upp i den här tråden. :va

Jag tog nog inte så många fler bilder den 7:e.
Men eftersom jag inte längre kommer att fota på bandagar i denna omfattningen, så tänkte jag att jag kunde lägga upp alla
bilder jag tog på den sista bandagen jag fotade.

/Jonas
 
Last edited:
kinnekulle foto skrev:
Jag tog nog inte så många fler bilder den 7:e.
Men eftersom jag inte längre kommer att fota på banåkningar i denna omfattningen, så tänkte jag att jag kunde lägger jag upp alla
bilder jag tog på den sista banåkningen jag fotade.

/Jonas

Varför lägger du inte ut alla bilder vid från bandagar du fotat på ? :va
 
Slappa skrev:
Varför lägger du inte ut alla bilder vid från bandagar du fotat på ? :va

Jag väljer att lägga upp några bilder utan "vattenstämpel" på SH, istället för
att lägga upp alla bilder på en egen sida, i liten storlek och med en fet "vattenstämpel" över bilden.

Tanken med detta forum är väl att dela med sej av bilder och filmer
och inte en annonssida för bildförsäljning.

Dom som vill beställa bilder från en bandag brukar kontakta mej iallafall.

/Jonas
 
bilder 113-118
 

Bifogat

  • _Z6F2412.jpg
    _Z6F2412.jpg
    106.9 KB · Visningar: 41
  • _Z6F2427.jpg
    _Z6F2427.jpg
    115.6 KB · Visningar: 37
  • _Z6F4063.jpg
    _Z6F4063.jpg
    96.6 KB · Visningar: 47
  • _Z6F4122.jpg
    _Z6F4122.jpg
    100.9 KB · Visningar: 43
  • _Z6F4163a.jpg
    _Z6F4163a.jpg
    108 KB · Visningar: 44
  • _Z6F4219a.jpg
    _Z6F4219a.jpg
    104.7 KB · Visningar: 54
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top