Bilder racetrack sviesta 18/9-09

KarlHelmer

Medlem
Gick med
6 Dec 2007
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Så där nu har bilderna fått lite kärlek av mig. Lägger upp några smakprov här i tråden.

Resten hittar ni här http://www.pixbox.se/alb_show_id1123932_page0.html

På sidan med bilderna står det vad filen heter under varje bild. Maila eller pma filnamnet om nån vill ha bilder på sig själv. Är du extra nöjd med nån bild säg till va den heter så ska jag ge den lite extra kärlek så den blir ännu bättre.

Bifogat

• IMG_1160.jpg
    IMG_1160.jpg
    102.9 KB · Visningar: 118
  • IMG_1166.jpg
    IMG_1166.jpg
    100.4 KB · Visningar: 115
  • IMG_1172.jpg
    IMG_1172.jpg
    114.3 KB · Visningar: 124
  • IMG_1269.jpg
    IMG_1269.jpg
    112.6 KB · Visningar: 112
  • IMG_1330.jpg
    IMG_1330.jpg
    101.7 KB · Visningar: 132
  • IMG_1564.jpg
    IMG_1564.jpg
    125.9 KB · Visningar: 133
  • IMG_1262.jpg
    IMG_1262.jpg
    103.8 KB · Visningar: 112
  • IMG_1381.jpg
    IMG_1381.jpg
    109.5 KB · Visningar: 125
Riktigt bra bilder, jag vet ivarjefall en som blir glad :)
Min polare "Hockenheim" hamna visst på ganska många, nu lär han väl bli ännu kaxigare...haha!! :D

Som sagt riktigt bra foton :tummenupp
Synd att du inte var med i fredags perra - det var en toppendag!

KarlHelmer: Du har PM :)

Tackar! =)

Hockenheim va o pratade lite med på banan så han fick lite extra fokus. Hoppas jag lyckades få med alla på ett par bilder i alla fall. Är lätt o hålla isär er i depån men väl ute på banan blir det bara rörigare o rörigare

Tackar! =)

Hockenheim va o pratade lite med på banan så han fick lite extra fokus. Hoppas jag lyckades få med alla på ett par bilder i alla fall. Är lätt o hålla isär er i depån men väl ute på banan blir det bara rörigare o rörigare

kanonbilder :yoparty
tackar

Helt underbar dag...lite synd att jag gick på rykten o skippade o ta hojen upp. Hade varit en fin sista bankörning. Men å andra sidan blev det en hel del bra bilder o jag har äntligen börjat få kläm på hur kameran funkar.

Helt underbar dag...lite synd att jag gick på rykten o skippade o ta hojen upp. Hade varit en fin sista bankörning. Men å andra sidan blev det en hel del bra bilder o jag har äntligen börjat få kläm på hur kameran funkar.

Kul med bra bilder från sista körningen 2009, kommer du ut något o kör eller plåtar på årets körningar med Racetrack.nu?

Mvh, Ola

Kul med bra bilder från sista körningen 2009, kommer du ut något o kör eller plåtar på årets körningar med Racetrack.nu?

Mvh, Ola

Har trillat dit för en Linköpingtös o nyss flyttat hit så det kommer o plåtas o köras så fort det finns läge på Sviesta i år. Är dock lite körigt med flytt fram till en bit in i juni så får se hur det blir med 4 juni.

Last edited:
Har trillat dit för en Linköpingtös o nyss flyttat hit så det kommer o plåtas o köras så fort det finns läge på Sviesta i år. Är dock lite körigt med flytt fram till en bit in i juni så får se hur det blir med 4 juni.

Aaa... inte fel att "trilla dit" o hamna i Linkeboda, du har nu helt plötsligt två banor inom rimligt avstånd.

Hoppas den som snärjt dig har förståelse för hojar :)

// Ola

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...