Bilder Rörken 2010-09-26

heman81

Medlem
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
08 - KTM 690e/sm
Efterlyser foton och filmer från knix på Rörken 2010-09-26, jag vet att det fotades och filmades en hel del så lägg upp materialet bums! :tummenupp

Tyvärr blev mina filmer helt kass när jag hade kameran på hjälmen :död
Det blev mest asfalt, sorry!
Men i sista passet så lånade jag ut kameran till en riktig kameraman :)
[YOUTUBE-ID]gEq1osiXfG0[/YOUTUBE-ID]

okej, det var väl som vi misstänkte då... :huvet men det kommer en säsong till med massor av knix och bandagar. Förr eller senare ska man väl fastna på film:) Någon va de väl som smög runt och fotade iaf??

Ser ju inte ut att vara någon direkt köbildning iaf.. :tummenupp

Tragiskt att det är massor med månader kvar till nästa gång :(

okej, det var väl som vi misstänkte då... :huvet men det kommer en säsong till med massor av knix och bandagar. Förr eller senare ska man väl fastna på film:) Någon va de väl som smög runt och fotade iaf??

Jag försökte föra över "En Studie i Asfalt" till Youtube, men de verkar inte vilja ta emot :gnissla
Så fort det ligger på tuben så kommer länkarna!

Tack för jobbet med att filma och lägga upp det på tuben! Riktigt synd att hjälmkameran pekade lite mycket nedåt... Jag lärde mig dock en hel del då jag låg före nästan hela andra passet och ser att det mesta går att slipa på ganska rejält.

Men vart är bilderna då? Menar alla körde ju inte i rödgrupp.. jag fick inte plats... eller var jag för dålig? ;)

Min kamera strulade något, tyvärr. Den funkade bara under det sista passet. Har äntligen hunnit lägga upp filmen nu:
[YOUTUBE-ID]g2WcY_B_ioY[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Tack! fint att man lyckades fastna på film ett par varv iaf! nu har man något att blicka tillbak på under vintermörkret..:banana

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back