Bilder: Rörken 2009-06-01

Kul kväll och bra bilder!!

Tack fotografen för att du är med och plåtar!!
Tack allihop för en trevlig kväll!
På återseende.
LG:tummenupp

Riktigt fina bilder.. :)

Lite synd att ja bara fasnade på en bild "86", men va så förbannat kul så va inte sista gången.

Ni som filmade, kommer de också läggas ut?

Filmade du inte från vurpan?

Jodå, det finns på film :näsblod

Det blev minimalt med skador på hojjen och stället klarade sig "helskinnat" :tummenupp
Fick fett med knäskrap på vänster puck, men det ser å andra sidan lite kaxigt ut :yoparty
Jag gled på knäpucken/stöveln och höll mig i styret.
Felet var att jag var lite ivrig/trött (14min in passet) och gick på gasen för mycket innan jag avslutade kurvan.
Skönt både jag och hoj höll ihop och kunde åka hem. :Bugar

Skönt att höra, alltid bra att få veta hur det gått även om jag såg att du mådde bra och att cykeln verkade ok. :tummenupp

// Per

Det blev minimalt med skador på hojjen och stället klarade sig "helskinnat" :tummenupp
Fick fett med knäskrap på vänster puck, men det ser å andra sidan lite kaxigt ut :yoparty
Felet var att jag var lite ivrig/trött (14min in passet) och gick på gasen för mycket innan jag avslutade kurvan.

Skönt att det gick bra!

Du fick ett "hedersomnämnande" sen när vi pratade
gaskontroll i min grupp efter andra passet, hehe :tungan

Lätt hänt att man går på för hårt på gasen med en literhoj antar jag,
själv är man bortskämd med 25kw och kan ladda på fullt händer inte
så mkt ändå, haha :D. Jobbigt när man ska om sen på rakan bara :gnissla

Bilderna uppskattas stort, och det är kul att spara på dom och se skillnaden på hur man sitter/hänger på hojen efter ett gäng pass på rörken och tuvängen...

Nu med större bilder

Många har efterfrågat större bilder så nu ligger det större bilder på webben. Gå via länken i första inlägget i denna tråd så finner ni dessa...

Last edited:
Nu så, snälla fina kommentarer, tack! :krama

[YOUTUBE-ID]Ivj53SBhwEA[/YOUTUBE-ID]

Klassisk kurva att vurpa i på Rörken också dessutom. Synd att du la in musik i filmen annars hade man ju hört när du gick på gas. Skönt att det gick bra för dig och hojen.

Hoppas att du kommer tillbaka och inte deppar ihop :tummenupp

Sjuka bilder.......alltså sjukt bra menar jag. Men vafför kan jag inte lägga ner hojen mer?:confused::mad:

Sjuka bilder.......alltså sjukt bra menar jag. Men vafför kan jag inte lägga ner hojen mer?:confused::mad:

Det kommer fler tillfällen, det här var så roligt att det blir fler fototillfällen det kan jag lova! Problemet blir bara att välja mellan att komma till Rörken som instruktör eller som fotograf...inget lätt val...

Nu så, snälla fina kommentarer, tack! :krama

[YOUTUBE-ID]Ivj53SBhwEA[/YOUTUBE-ID]

ajaja! hörde när det smällde till på banan och såg dej glida, knyter sej i magen, man vet att det kan bli dyrt, men tur det gick bra :tummenupp fin film blev det ialla fall :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman