Bilder: Rörken 2006-07-24

  • Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Vart inte så mycket fotande pga vädret men några fastnade.
Provade nya objektivet och tycker att skärpan vart bättre.
Bilderna kommer direkt från kameran och är inte behandlade.
Användning för privatbruk är helt okej (typ avatar, profilbild, egen sajt osv)

Alla bilder: Rörken - 20060724


IMG_8164.jpg



IMG_8186.jpg



IMG_8216.jpg
 
Schyssta bilder som fan! :tummenupp

Dr.Bike visar hur det ska gå till :cool:
 
Last edited:
ReDan skrev:
2328754 Skysta bilder. Lite trisst du själv kör i just gröna ;)
Oss borde någon i de andra grupperna fota, men de har väl inte tid mellan korvarna och kaffet:hihi
 
Igår var första gången på Rörken...va riktigt roligt..
Synd att man inte fastnade i nåns kamera..men det är ju måndag snart igen =)
 
Tack för fina bilder, som vanigt skulle jag vilja säga! Nya objektivet verkar kanon! (Canon! :lol)
Hade du enbenskäppen på kameran oxå?
 
Galne Dansken skrev:
2329333 wow - top klasse - sku inte du bli photograph istället för e-handlare!!
Det skulle jag inte tacka nej till.
Men man måste nog fota konstigare grejer eller kändisar för att bli miljonär:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top