Bonnie
Tequila MC
Jörgen Karlsson skrev:Det är skitkul!
Far nog dit nästa måndag
/Jörgen
Funderar också på en repris nästa måndag!
Fixat halvljuset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jörgen Karlsson skrev:Det är skitkul!
Far nog dit nästa måndag
/Jörgen
Hej!Bonnie skrev:2165117Funderar också på en repris nästa måndag!
Fixat halvljuset?
Inte då... blev så fint så... å vilket underbart motiv.HanneZ skrev:2165002Blev lite väl mkt.

sandstream skrev:2163848Tack![]()
Klart du ska komma upp955i skrev:2165322Fina bilder! Blev inspirerad att åka dit och lägga nått varv. Inte gjort det, varit där och kikat och tyckt banan är liten men ser ju sjukt kul ut. Närmsta banan från Sthlm dessutom.
Har en Canon EOS-350D och ett billigt Canon EF 75-300 objektiv.HAYABUSAHENKE skrev:2170747Va har pappa för kamera!???
Superbilder. Jag ska köpa mig en,, men vet inte vad för nån.

Kolla 3 cm över din fråga så finner du svaretNursey skrev:2170788@Sandstream...riktigt snygga bilder..WOW!!
Vad använder du för objektiv, kamera etc?
Riktigt fina!!!

*suck* (tack HanneZHanneZ skrev:2170805Kolla 3 cm över din fråga så finner du svaret![]()
Ca 7 mil när jag kör från jobbet vid Karlaplan, har jag för mig.HAYABUSAHENKE skrev:2170912Hur långt är det från sthlms city till rörken?
Nu blir man ju sugen
När är det d körningar där?
Boka innan eller bara komma?
/ H
Jörgen Karlsson skrev:2170916Ca 7 mil när jag kör från jobbet vid Karlaplan, har jag för mig.
Det är varje måndag under säsongen.
bara att komma, men första gången för året måste man vara med på en genomgång. Platserna kan lätt hinna ta slut innan genomgången är slut dock.
Annars brukar det vara bra att vara där till 17.
Mvh
Jörgen
HAYABUSAHENKE skrev:2171567ojSpännande!
Kostar?Gruppindelningar? Fungerar försäkringen som vid "vanliga" banåkningar? Typ Actionpics/raceworld likn?
Shit. nu vart ja sugen![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |