Bilder Rörken 2005-06-16

Hmm, datumet blev lite fel där va (för det är väl inte bilder från i övermorgon?):7peta :hihi
Annars, finfina bilder och för en annan som premiärkörde Rörken (vansinnigt kul) var det roligt att se sig själv på nya hojen. :)

TM skrev:
Hmm, datumet blev lite fel där va (för det är väl inte bilder från i övermorgon?):7peta :hihi
Annars, finfina bilder och för en annan som premiärkörde Rörken (vansinnigt kul) var det roligt att se sig själv på nya hojen. :)
Sådär ja!
Jag har lite förkärlek för streetfighters och fotade din en hel del. Man blir lite småkär, men du måste byta till annat avgassystem snarast möjligt! Ljudet mannen ljudet.

Såg föresten att du hade repat motorkåpan vänster sida? Har du redan premiär kraschat den eller har du kanat i vid nerlägg? Såg ut som kraschskador??

//F

Fina bilder! kul att du fotar fortsätt med det :banana (fast jag bara var med på en) men jag kom sent, men nästa måndag är jag ledig då....... :banana

Har kollat båda bildgallerierna. Kan bara tycka att det var kanonbilder allihop!! Kul att det har kommit igång med fotograferandet igen, likt förra säsongen. Det har inte varit så strålande väder, förhoppningsvis blir de kommande måndagarna lika fina som gårdagen. Igår tror jag det var fullt i alla grupper förutom den gröna (?). :tummenupp

Fredda66 skrev:
Sådär ja!
Jag har lite förkärlek för streetfighters och fotade din en hel del. Man blir lite småkär, men du måste byta till annat avgassystem snarast möjligt! Ljudet mannen ljudet.

Såg föresten att du hade repat motorkåpan vänster sida? Har du redan premiär kraschat den eller har du kanat i vid nerlägg? Såg ut som kraschskador??

//F
Jo, jag la (ofrivilligt) ner den i en "gruspöl" vid Riala kyrka:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=84463&highlight=rullgrus
Beträffande roligare burkar så läste jag lite på TriumphRAT-forumet om dessa tillsammans med en ommappning vilket tydligen skulle generera en del avgassmällar, så därför har jag avvaktat lite (på en ev. uppdaterad mappning). Sedan är det ju snart semestertider och övriga familjemedlemmar prioriterar inte slip-on framför semesterkassan av någon konstig anledning (läs: :tuttar ) :confused: :3freak

Till och med en amatör kan ju lyckas med ett bra kort iaf :)

PICT0460.jpg

Bear skrev:
Se och lär ! Denna bild är ju ett skolexempel på kurvtagning, kolla Blicken !

//B

Skryt lagom du... :D :D :D :D

En annan får sitta på Gotland och ha abstinens... Det roliga är att nu har jag fått förståelse av de som inte har kunnat vara med en måndag... Det är verkligen beroendeframkallande!!!

Bear skrev:
Se och lär ! Denna bild är ju ett skolexempel på kurvtagning, kolla Blicken !

//B

Japp, rakt mot fotografen som en äkta pozer! :yoparty :rofl

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna