Bilder: Rörken 20/9

77mats

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2008
Hoj
-06 CBR1100XX (igen)
Jaha, min sista söndag för 2009 avslutades med gött väder och rolig körning!
Hann ta lite bilder (nej inga från blå grupp där jag körde :rolleyes: )
Ni får ta dom som dom är, var inte nöjd med alla men jag slänger upp dom ändå, alltid glädjer dom någon :tummenupp

DSC_7798.JPG

DSC_7846.JPG

DSC_7881.JPG

DSC_7886.JPG

Alla bilder av varierande kvalite: http://picasaweb.google.com/77mats/Rorken209?feat=directlink

Tack för de fina bilderna boys! Många monster va de...härligt med lite italiensk dominand :yoparty

Tackar och bockar för bilderna, fastnade iaf på några :) var en superb dag, synd att det är sista omgången för denna säsong på söndag ;/

Gryma bilder som vanligt. Det är fan deprimerande att det bara är en gång kvar och då kommer jag inte kunna vara med.

Tack för iår!

fina bilder, av dagens startfält kan man lätt få intrycket att Ducati blivit en dussinhoj;)

Ja, kan bara instämma. Tack för alla fina bilder och härliga kördagar. Längtar redan till nästa säsong !!

Vi ses i vår !!

En film från röd grupps tredje pass.

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ef28EiVNwnU&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ef28EiVNwnU&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

// Per

Tack för bra bilder!
Uppskattar speciellt valet av bilden högst upp...:krama

// Per :banana

Tack alla för dom fina bilderna och VIDEON!! Skitkul att se sig själv bli omkörd :D hehe eller iaf varven innan man blev omkörd, en video säger mer än tusen bilder, gamalt djungelordspråk :tummenupp

Man är ju så JÄVLA dum som ska jobba en sån här dag...

Fina bilder, jag tackar och bockar:yoparty

Bra bilder, sitter som ett smäck i min samling :)

Stort tack till alla instruktörer och tack alla eldsjälar som styr upp det här på sina lediga dagar.
För mig var detta sista gången för i år och känner mig som en 10-gånger bättre förare i år än tidigare.
Nästa år ska jag vara med alla gånger och hoppas verkligen på att det kommer bli möjligt att köra på Järfälla som lite omväxling :)

Ja vi hade verkligen kanon väder:tummenupp
Nu får vi hoppas att även vår sista söndag bjuder på sol och lite värme.

Det är härligt att se alla strålande leennden i depån efter ett körpass.

Bra jobbat med bilderna.

/Grindgirl:tungan

Detta ser väldigt kul ut, nästa år ska jag allt försöka vara med också:)
Läste jag fel eller var inte gula snällaste gruppen? Dom såg ju kalas
grymma ut, kmr ju inte våga mig dit :brinnerup

Detta ser väldigt kul ut, nästa år ska jag allt försöka vara med också:)
Läste jag fel eller var inte gula snällaste gruppen? Dom såg ju kalas
grymma ut, kmr ju inte våga mig dit :brinnerup

Grön är "snällast".

Du behöver absolut inte känna att du inte "vågar" köra där för att andra är bättre osv.

Det är nästan det bästa med SMC-körningarna, att det känns helt prestigelöst. Alla är där för att ha kul och utöva sin hobby.
Handlar ju om folk som faktiskt inser att de inte kan allt, och att övning ger färdighet. Så "garden" är nere redan från början = kanonstämning!

Nu har jag inte råkat ut för någon sån, men det skulle snarare vara såna som på nåt sätt "skryter" och tror att de är kungar som skulle bli utskrattade, absolut inte någon som kör i ett lugnare tempo.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...