[Bilder] Rörken 16/7

Vem är det här?
 

Bifogat

  • ktm%20nedl%C3%A4gg%20%28Medium%29.JPG
    ktm%20nedl%C3%A4gg%20%28Medium%29.JPG
    93.3 KB · Visningar: 96
Jag vet inte heller vem fotografen är, men han har nog inte varit på Rörken tidigare, för han kom fram och frågade om hur det fungerade med grupper osv, när jag stog flaggvakt.
 
Lyckades jag undvika alla fotografer under kvällen? En mörkgrå streetfighter med snygg, rosa väst på föraren.

EDIT: Jag hittade mig själv!
jag_copy1.jpg
 
Last edited:
Jag vet inte heller vem fotografen är, men han har nog inte varit på Rörken tidigare, för han kom fram och frågade om hur det fungerade med grupper osv, när jag stog flaggvakt.

Jodå jag har varit på Rörken tidigare!!Det är jag el Nalberg som fotat, och jag frågade ingen igår om hur man flaggar på rörken...annars frågade Nalberg:va , lång mörkhårig kille med glasögon på gul er 6:a

Jodå jag har varit på Rörken tidigare!!Det är jag el Nalberg som fotat, och jag frågade ingen igår om hur man flaggar på rörken...annars frågade Nalberg:va , lång mörkhårig kille med glasögon på gul er 6:a


Du o jag körde väl samma grupp:tummenupp Du jobbade i Arboga :va (det var väl fler superduke där igår..)och fick bästa cred av Mats igår för blick och spårval:tummenupp :tummenupp
 
Last edited:
Första gången som jag åkte till Rörken. Skapligt med folk må jag säga. Synd att man inte fick en väst, men det får bli en väst någon annan gång.
 
Jodå jag har varit på Rörken tidigare!!Det är jag el Nalberg som fotat, och jag frågade ingen igår om hur man flaggar på rörken...annars frågade Nalberg:va , lång mörkhårig kille med glasögon på gul er 6:a

Tror att jag lyckades knäppa på alla i gröna gruppen. Resten är sportlovers jobb och samtliga bilder förfogar han över, så jag har inga ytterligare att tillföra:tungan
 
Jo att lägga upp kortena på nätet:tummenupp

Jag skyller på en dålig fotograf :rolleyes: :tungan då Nalberg var den som shootade alla..bara knappt halva du kom med om du är denna..bättre lycka nästa gång kanske..
Nästa gång skulle ett gäng på minst 4 st göra upp om att man fotar VARSIN grupp så kan man ta kort på alla flera ggr och välja ut de bästa.:tummenupp
 

Bifogat

  • reverrre (Medium).JPG
    reverrre (Medium).JPG
    123.5 KB · Visningar: 46
Det var ju en fotograf som satt där. Vet tyvärr ej vem det är!
Flera bilder på g kanske ;)

Snackade med han, det var en frilansfotograf som hade någon kompis/bekant som körde, så hoppas bilderna där dyker upp någonstans, tyckte han fotade varje varv man kom iaf, kameran hans gick nog varm:D
 
Snackade med han, det var en frilansfotograf som hade någon kompis/bekant som körde, så hoppas bilderna där dyker upp någonstans, tyckte han fotade varje varv man kom iaf, kameran hans gick nog varm:D

ja jag hoppas också på dem! får pusha lite att dem skall upp för allmän beskådning :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top