Bilder - Quiz

Dominator

Är det ok om jag slänger upp en bild.. Var är detta?
Ähh skitsamma jag gör det i alla fall. förarna på bilden har inget med bilden å göra och får inte svara..:D

Bifogat

• polis.jpg
    polis.jpg
    57 KB · Visningar: 85
Rätt!!
O det där e ni som misskötte er så grovt att lagenslånga arm var tvungen o ta ett allvarligt samtal med er idag.

Plats? hmm

EDIT: Kan det vara nere mot gasklockan?

Last edited:
sedärja, korsningen gustavdahlen/gamla tuvevägen, hydromack på vänster sida

Eftersom du har somnat tar jag mej friheten att lägga upp en ny bild ;)

Vart är vi?
IMG_3119.JPG

:Edit Cykelstyre eller Lemmel får ta över denna bilden, för jag åker iväg imorgon. Dessutom vet jag faktiskt inte änns var vi är på den bilden :rolleyes:

Last edited:
:Edit Cykelstyre eller Lemmel får ta över denna bilden, för jag åker iväg imorgon. Dessutom vet jag faktiskt inte änns var vi är på den bilden :rolleyes:

Va fan, tack för den då :tungan
Jag vet ju inte heller exakt var vi är :rolleyes:

Tar du vänster så åker du väl mot Marstrand och höger så åker du väl mot K-älv?:va

Naa, det är inte den Stopp-korsningen ja tror du tänker på..

Iom jag inte är helt säker själv på var det är då så räcker de med vilken väg det är och mellan vilka ställen.. :)

Last edited:
Asså jag känner ju igen det så jävla väl. hmm... Är det inte nånstans söderut? Typ mellan Fjärås och Hällingsjö?

Asså jag känner ju igen det så jävla väl. hmm... Är det inte nånstans norrut?
Typ kungälv eller något?

:tungan

Asså jag känner ju igen det så jävla väl. hmm... Är det inte nånstans norrut?
Typ kungälv eller något?

:tungan

Inte kungälv men rätt håll :tungan
Nu blir de ju för lätt och iom Rick Z överlämna de här så snällt till mig så ger jag dig rätt. Det är lite söder om Lilla Edet men jag har inte den blekaste om vad fan stället heter :)

Inte kungälv men rätt håll :tungan
Nu blir de ju för lätt och iom Rick Z överlämna de här så snällt till mig så ger jag dig rätt. Det är lite söder om Lilla Edet men jag har inte den blekaste om vad fan stället heter :)

Yeah:cool:

I brist på vettiga bilder på jobbet får det bli en lätt.

Var är detta?

Bifogat

• DSC00005.JPG
    DSC00005.JPG
    41.3 KB · Visningar: 59
Back