Bilder - Quiz

Jaa.. okej, du får rätt för den tycker jag. Ödsmål är korrekt.

Wohooo!
Kan inte säga att jag fick nån "aha"-upplevelse iaf. Skolan känner ja inte igen å rondell minns jag inte att det finns där ;)

Ny bild:
Var någonstans ville konstaplarna beundra våra hojar en kall dag i början av mars? Pluspoäng till den som kan svara på vems hyndan nere i högra hörnet är :tungan
Ni som var med behöver kanske inte svara =P

Bifogat

• Copy of IMG_2468.JPG
    Copy of IMG_2468.JPG
    89 KB · Visningar: 87
Last edited:
Wohooo!
Kan inte säga att jag fick nån "aha"-upplevelse iaf. Skolan känner ja inte igen å rondell minns jag inte att det finns där ;)

Vägen till svanesund går bakom ryggen på mig åt höger i bild eller vad man ska säga. kortet är taget västerut. Den röda förskolan var en servicebutik för några år sen om det hjälper nåt..

Hyndan är ju Almings skruttibangbanghoj iaf :)

Inte längre! Men visst skruttibanga den lite när insatserna i dämparna var ur..
Ägs sen i höstas av en kollega till Mark!

Jag vet var det är någonstans, och tycker fortfarande att det var onödigt att våra vänner stoppade oss för att markera revir en fin vårdag i början av februari. (Men jag vet iaf en som kommer köra med regskylt i fortsättningen... :savedbytheguardianangel)

Jag vet var det är någonstans, och tycker fortfarande att det var onödigt att våra vänner stoppade oss för att markera revir en fin vårdag i början av februari. (Men jag vet iaf en som kommer köra med regskylt i fortsättningen... :savedbytheguardianangel)

Jao, det tycker jag med. Speciellt den 2a polisbilen som kom i en jävla fart med blåljus och tvärnitade in framför.. Antar dom hade lite å göra lr nåt.
Ja, plåten kommer sitta på nu iaf. :tungan

Ingen som inte var med som har någon gissning? :)

Last edited:

haha det vet jag! har t.o.m. varit inne i den butiken när jag var yngre. några år sedan den hade öppet tror jag. kan också tillägas att efter lite åksjuka i yngre år har jag även kastat upp bakom.. lol
Är på Orust innan man kommer till Ellös ifrån Henån. mellan Ilanda fors och Rödmyr enligt Eniro. tror inte det heter något speciellt där. Eventuellt Brattås. är iaf brevid vattnet med lite bryggor och sånt. trevlig gammal väg det. mycket kurvor.:yoparty

Last edited:
haha det vet jag! har t.o.m. varit inne i den butiken när jag var yngre. några år sedan den hade öppet tror jag. kan också tillägas att efter lite åksjuka i yngre år har jag även kastat upp bakom.. lol
Är på Orust innan man kommer till Ellös ifrån Henån. mellan Ilanda fors och Rödmyr enligt Eniro. tror inte det heter något speciellt där. Eventuellt Brattås. är iaf brevid vattnet med lite bryggor och sånt. trevlig gammal väg det. mycket kurvor.:yoparty

Mitt i prick :tummenupp

Din tur

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...