Bilder på vurpade mc-ställ efterlyses!

KentaR6

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC-R -13
Håller på med ett skolarbete som skall redovisas i morgon(tisdag) eftermiddag, och jag kom precis på att det är dags att leta efter bilder.
Så nu behöver jag eran hjälp att hitta bilder på MC-ställ som varit med om olyckor. Gärna snabbt..=) Kan ni inte slänga in dom här så maila dom till jens_me_humor@hotmail.com

Tack på förhand:tummenupp

Lite kort notis. Hade kunnat fixa bilder på mitt med lite förhandsinfo. Lycka till med arbetet iaf. Ur egen erfarenhet kan jag säga att ett bra ställ är en billig (hyfsat iaf) livsförsäkring.

Låter lite som att försäkringsbolaget vill ha en bild på ditt skadade ställ i stället för att du ska skicka dit det. Lite extrapengar även om man inte har ett vurpat ställ?! :D

Låter lite som att försäkringsbolaget vill ha en bild på ditt skadade ställ i stället för att du ska skicka dit det. Lite extrapengar även om man inte har ett vurpat ställ?! :D

Låter lite fishy ja.... Men killen har säkerligen rent mjöl i påsen, det är ju bara att lägga ut arbetet här när det är klart! Intressant läsning kanske?

Edit: Att:TS, det står ju att du är metallformgivare?

Haha, tanken hade inte ens slagit mig att det skulle kunna låta suspekt.
Ha rinte varit aktiv på SH på länge o jag pluggar faktist nu. tror ändå inte att ett försäkringsbolag skulle godkänna en lågupplöst bild på ett ställ utan vill nog se det. Bor 50 meter från deras kontor..=)

Jaha, då låter det mer vettigt! Inte min mening att verka alltför misstänksam, men när det kom på tal så verkade det lite fishy. Sorry!

Haha, tanken hade inte ens slagit mig att det skulle kunna låta suspekt.
Ha rinte varit aktiv på SH på länge o jag pluggar faktist nu. tror ändå inte att ett försäkringsbolag skulle godkänna en lågupplöst bild på ett ställ utan vill nog se det. Bor 50 meter från deras kontor..=)

skickade nyss in mobilbilder på mitt kraschade ställ, gick fint!

Jävla typsikt studenter o vara ute sent o sen kräva medlemmar på arbetet, Typsikt säger jag bara...

Tattare

Haha, kul ricken... dig verkar man inte slippa någonstans... Men alla andra uppgifter har varit tills på fredag så jag trodde att de va så nu oxå... Men nu ska jag lälsa in det och hoppas att jag kommer ihåg allt...:huvet

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back