Bilder på våra 125or!

Hämtade nya hojen i fredags, är sjukt nöjd.
Galet lätthanterlig hoj, förstår aldrig hur jag kunde tycka att min gamla WR125X var lättkörd.

DSC_0044-3.jpg

Högre upplösning och fler bilder finns i länkarna nedan.
http://i571.photobucket.com/albums/ss151/knoddas/DSC_0050.jpg
http://i571.photobucket.com/albums/ss151/knoddas/DSC_0049.jpg
http://i571.photobucket.com/albums/ss151/knoddas/DSC_0048.jpg
http://i571.photobucket.com/albums/ss151/knoddas/DSC_0047.jpg
http://i571.photobucket.com/albums/ss151/knoddas/DSC_0046.jpg
http://i571.photobucket.com/albums/ss151/knoddas/DSC_0045.jpg
http://i571.photobucket.com/albums/ss151/knoddas/DSC_0044.jpg
 
Last edited:
Jodå, det var inga problem!
Jag blir fortfarande chockad när HGS-röret kickar på slutet, haha.

Hehe ja. Jag har dessutom ingen fungerande variabel avgasport, så det blir nästan lite väl mycket ketchup när effekten väl kommer :D
 
Last edited:
Han blev lite trött i skogen idag.

dsc01493i.jpg


Jag är fortfarande imponerad av hur bra jag kommer fram i skogen med en sån hoj och såna däck!

Honda original blinkers är de bästa blinkers jag någonsin skådat med ögat! De är från 1998 och de håller än idag även när de blivit böjda 90 grader!
 
Han blev lite trött i skogen idag.

dsc01493i.jpg


Jag är fortfarande imponerad av hur bra jag kommer fram i skogen med en sån hoj och såna däck!

Honda original blinkers är de bästa blinkers jag någonsin skådat med ögat! De är från 1998 och de håller än idag även när de blivit böjda 90 grader!

Japansk kvalite helt enkel:tummenupp
 
Hehe ja. Jag har dessutom ingen fungerande variabel avgasport, så det blir nästan lite väl mycket ketchup när effekten väl kommer :D

Kuuuuuuuuuk, idag var min ketchup-effekt helt borta.
Kändes fan som att köra 4-takt.
Den funkade fint igår, men nu imorse så vill den inte alls som jag.
FETT SNE:huvet:huvet:mad::mad::mad::mad:
 
Kuuuuuuuuuk, idag var min ketchup-effekt helt borta.
Kändes fan som att köra 4-takt.
Den funkade fint igår, men nu imorse så vill den inte alls som jag.
FETT SNE:huvet:huvet:mad::mad::mad::mad:

Var det (snudd på) minusgrader hemma hos dig imorse? I så fall är det problemet, har märkt att det är nästan som att lite komp försvinner då termometern går mot nollan, vilket ger inte en lika explosiv effekt... Det blir nog bättre i eftermiddag :)

Dock är det säkert så att nån packning är sönder på min, så kompen kan säkert ha sjunkit på riktigt. Man vet aldrig.
 
Var det (snudd på) minusgrader hemma hos dig imorse? I så fall är det problemet, har märkt att det är nästan som att lite komp försvinner då termometern går mot nollan, vilket ger inte en lika explosiv effekt... Det blir nog bättre i eftermiddag :)

Dock är det säkert så att nån packning är sönder på min, så kompen kan säkert ha sjunkit på riktigt. Man vet aldrig.

Misstänkte först att det var ett tempfel, återkommer när jag har kört hem på håltimmen!

Edit: Ja, det var temperaturen, nu är det åter igen ketchup som fän!:yoparty
 
Last edited:
Har den varit inne på blocket? :O
Tycker jag känner igen den.
Snygg är den iaf :)

Japp den var ute på blocket, tackar ja det är den:)

Har för mig jag såg denna på blocket för ett par månader sedan, men har för mig att den var inte var reggad eller kom jag ihåg fel?

Den är jävligt snygg ialf :D

Den låg ute ett tag, var en kompis som sålde den.
Den är reggad i Sverige men inte besiktigad på 4 år.

Tack:)
 
Last edited:
R125:an är jäävligt snygg :tummenupp Lätt snyggaste rajsing hojen, synd bara att det är fyrtakt men det är ju ganska bra skjut ändå ;)



Min lilla rajser dåe :tungan

HAH! Det var ju den där jag hade tänkt köpa när den låg ute på blocket ;) Hann dock inte få moppen såld :P
 
HAH! Det var ju den där jag hade tänkt köpa när den låg ute på blocket ;) Hann dock inte få moppen såld :P

Om du e sugen på motard så kanske du vill köpa min :) nyrenoverad med alla lager i motorn och sprillans nya däck. :)
 

Bifogat

  • gasgasgas.jpg
    gasgasgas.jpg
    53.4 KB · Visningar: 120
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top