Bilder på våra 125or!

Kom över denna hojen billigt i mitten av Januari 2011.
Är en tyskimporterad Aprilia rs 125 replica -98 som har gått 3100 mil.
Planen är att köpa nytt stöd och besiktiga den, den har inte vart det sen 2006.

ApriliaRSreplica-982.jpg


ApriliaRSreplica-98.jpg

Har för mig jag såg denna på blocket för ett par månader sedan, men har för mig att den var inte var reggad eller kom jag ihåg fel?

Den är jävligt snygg ialf :D
 
Satan grattis till en jävligt snygg cykel!
Fan jag får nästan ståfräs ;)
 
En bild på nyköpet som hämtades hem igår från Åbo , Aprilia Rs 125 av årsmodell 2005 .
 

Bifogat

  • Aprilian 003.jpg
    Aprilian 003.jpg
    169.4 KB · Visningar: 68
  • Aprilian 001.jpg
    Aprilian 001.jpg
    78 KB · Visningar: 72
Kottson låter som lite avundsjuka :tungan ?

Eas94 Tackar! jo det hade inte suttit helt fel:tummenupp
låter helt okej för att vara original faktiskt :D
 
^^

Men den va snygg, lär ju komma ett ganska härligt ljud från det dära som jag antar inte är ett orginal utan ett slip-on? :)
 
3923709531.jpg

3968009961.jpg

3924305524.jpg


Hämtar på lördag, bara hoppas på att vädret är fint så man kan köra hem den! :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top