Nr:18
Snabbare än Don Queer
På ERF Anderstorp i höstas kraschade vi vår hoj. Massor av folk fotade hojen när den kom in i depå, men jag har ännu inte sett en enda bild på den. Nån som har bilder och kan tänka sej att visa dom här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nr:18 skrev:På ERF Anderstorp i höstas kraschade vi vår hoj. Massor av folk fotade hojen när den kom in i depå, men jag har ännu inte sett en enda bild på den. Nån som har bilder och kan tänka sej att visa dom här?
Nja, vår var inte lika kraschadX-up skrev:Denna kanske? Eller, nja, det var det nog inte....![]()
Jag är nästan 100 på att jag stod precis brevid dig när du fota deras hoj!X-up skrev:Denna kanske? Eller, nja, det var det nog inte....![]()
Uj va trasig, regnvurpor brukar vara lindriga, men Anderstorp har många snabba kurvor, får man släpp så åker man långt ut i bollhavet.X-up skrev:Denna kanske? Eller, nja, det var det nog inte....![]()
Är det OK att använda bilden på vår hemsida? Har du fler?Tobbe (R1) skrev:Jag har en bild men den är tagen när ni redan börjat laga hojen.
Har tyvärr bara denna bilden.Nr:18 skrev:Är det OK att använda bilden på vår hemsida? Har du fler?
Vore kanon!Tobbe (R1) skrev:Har tyvärr bara denna bilden.
Helt okej om ni vill använda den, kan maila den i högre upplösning om du vill.
Fixat!Nr:18 skrev:
Kan man tänka sej att få ta del av det materialet?Zoidberg skrev:...har fått lite film från racet, bl.a. en del från när ni skruvar ihop hojen.
...kan bränna & skicka en skiva till dig. PM:a adress !Nr:18 skrev:Kan man tänka sej att få ta del av det materialet?
kul med film från ERF, tror det efterfrågas på www.erf.nu också..Zoidberg skrev:...har fått lite film från racet, bl.a. en del från när ni skruvar ihop hojen.
...jo, absolut. Men måste nog gå en kurs först, eller få detaljerade instruktioner.R2 skrev:kul med film från ERF, tror det efterfrågas på www.erf.nu också..
du får hemskt gärna lägga upp och länka..![]()
är nått av dom "hörnen" på hojen på banan?Zoidberg skrev:...jo, absolut. Men måste nog gå en kurs först, eller få detaljerade instruktioner.
Filmen är på drygt 1Gb + 85Mb, ...har ingen aning om hur jag ska "hantera" den för att "lägga upp" den nånstans.
Btw så är du med på ett hörn här & där...
Edit: Ska bara ragga upp nån med en dvd-brännare, sen skickar jag en skiva till Humlan, ...så begriper kanske han bättre hur man "lägger upp" den.
..tror inte du är med i sadeln, men annars nästan i helbild några gånger.R2 skrev:är nått av dom "hörnen" på hojen på banan?
jag tar mycket mycket gärna emot en kopia också...
kan eventuellt trixa lite med filmen och lägga upp den.
HUMLAN , du ser de två killarna som står precis på båda sidorna om den gröna killen framför dig på bilden från Tobbe (R1) ... jag känner dom lite.. så om du vet att de kan ha knäppts nått kort från deras sida så kan jag fråga dom...Tobbe (R1) skrev:Jag har en bild men den är tagen när ni redan börjat laga hojen.
går det framåt?Zoidberg skrev:..tror inte du är med i sadeln, men annars nästan i helbild några gånger.
Hör av mig om adress när jag fixat kopior så får du en att mixtra med...
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |