Bilder på RG:n

effekten är väl ganska värdelös vid 13t rpm, men när jag fixat jollymoto så :1pajas .......beställde ny kolv och packningssats från ebos idag.....kanske ska dra dit ett hi-flow när jag håller på oxxå :)

Tror inte att den kommer att göra 30 km till efter 5:an växlarna ligger välldigt tätt (i alla fall på min) min gör högst 10 km snabbare när jag slungar i 6:an !

Honda ns125r2 skrev:
Tror inte att den kommer att göra 30 km till efter 5:an växlarna ligger välldigt tätt (i alla fall på min) min gör högst 10 km snabbare när jag slungar i 6:an !

Min går typ 15-20 km/h snabbare, när jag slungar i sexan......typ en överväxel. Det var ännu värre med orginal drev........ :rolleyes:

Nu ska vi inte va taskiga imot lill pojken., han e ju så glad över sin rg., låt han upptäcka själv att den inte gör några 180.. :rolleyes:

KawaF3771 skrev:
Hmm... det står RGF på den fast de e gamla mätarna o typ utseendet överlag :confused:

Det är inte ett F det är ett Gamma tecken. Som du vet i LATIN. Ett språk. :fatta!

vart är världen påväg egentligen... :whip

Prova att bänka den. d gjorde ja förrut. ger faktiskt endel måste ja seja..man kan få ut mer än va man tror ibland .
:squid

Homsen skrev:
Nu ska vi inte va taskiga imot lill pojken., han e ju så glad över sin rg., låt han upptäcka själv att den inte gör några 180.. :rolleyes:

har du kört den lr? bara för att din rs går surt gör inte alla andra 125or det :p

När jag körde min RG F så upplevde iaf jag att 6:ans växel bara var en överväxel, Okej det hände ju lite men det blev ju inget "drag" direkt

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo