Bilder på pääärlan.

eisbaer skrev:
Den där skylten blir nog omtyckt av Haffa =)

Här i Värmland finns det så få poliser ute på vägarna, att de knappast orkar bry sig om sådana småsaker... har inte blivit stoppad för min ännu *ta i trä*, och inga av mina polare heller...

En mcpolis åkte tom förbi bakom min polare som har skylten i hjulhuset, men gjorde ingenting... detta hände dock i karlskoga. :rolleyes:

fan alla koper nya hopjar utom jag!

Kan non kopa en till mig eller?
Vet en ducce 748 till salu haer i italien for 3000€
skulle kunna vara nogo for mig =))

Ha det najjs med nya hojen hagge!

NoicE skrev:
fan alla koper nya hopjar utom jag!

Kan non kopa en till mig eller?
Vet en ducce 748 till salu haer i italien for 3000€
skulle kunna vara nogo for mig =))

Ha det najjs med nya hojen hagge!

Jag kom hem från Italien igår.
Jag har aldrig någonsin sett så många idioter på ett och samma ställe!
Fyy f******n va folk kör där.Ingen som följer några som helst regler.På en och samma dag så såg jag 6 mc-olyckor.En precis framför mina ögon.Och det värsta av allt är att absolut ingen kör med skydd :confused:

Men måååååånga måååånga snygga tjejer såg jag iaf.Det bara kryllar av snygga tjejer där :D

Hagster skrev:
Japp, snart så blir det nog det.

Den ska riktas utåt när jag får tid och ork :)

Den där skylten syns otroligt mycket bättre än min, och ingen har klagat på den ännu. Förutom polarna då förståss... :D

PutteLiten skrev:
Den där skylten syns otroligt mycket bättre än min, och ingen har klagat på den ännu. Förutom polarna då förståss... :D

Jasså? Hur sitter din då? Ska vinkla ut den i eftermiddag tror jag då jag inte vill ha uppmärksamhet av ordningsmakten i onödan... Och samma här, endast polarna som klagar, dom är väl avundsjuka eller nåt. :rolleyes: :crash

Hagster skrev:
Jasså? Hur sitter din då? Ska vinkla ut den i eftermiddag tror jag då jag inte vill ha uppmärksamhet av ordningsmakten i onödan... Och samma här, endast polarna som klagar, dom är väl avundsjuka eller nåt. :rolleyes: :crash

Ähhh, låt skylten sitta! Då blir det desto roligare när snuten stoppar dig. Kan se böteslistan framför mig, många $$$$$$$ att betala och då ställer jag upp och köper sukkan för 5K så du slipper skaka galler. Kan vara roligt att kolla hur länge en gixxer kan gå på maxvarv utan ilagd växel innan den rasar :D

Närå, bara skojar. Fin hoj men byt aktern till något mer......snyggt!

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back