Bilder på nya KTM 990 Duke

K-Micke skrev:
Joddling. Hemskt. Både Hitler och Arnold Schwarzenegger är ju från det där landet. Är dom inte kassa på att göra arméknivar och klockor också?
Jo, det är dom! :tummenupp Sånahäringa snöbrädor gör dom visst också.
 
skulle den inte komma som 950, har de borrat lite till då?

Jag tycker den ser ut som en Ducce monster på steroider, monster gillar jag men framstår som en Yamma FS1 bredvid....
 
Nån som har en aning om vad den kommer att landa på för pris.. fan blir ju riktigt sugen.. den e lite ruskigt snygg.. lite synd bara att de e en twin.. :) fast de kan man väl leva me om man mest ska ha den till o busa me.. sen få man ju ett ganska gött ljud oxå.. :D
 
Ja tycker att ducati monster och buell lightning (vissa) är ganska lik.... vissa moddade från olika vinklar mm
 
*dräggel!*

Den var snygg! Den skall jag helt klart kolla närmare på i vinter/vår! :banana
 
Va faan, de e ju en helt annan motorcykel ju.. ingen supermotard längre??! Varför ha samma namn då för?! larvigt!! Byt namn!!
 
nån som vet vad priset kommer att ligga på den där?.
försäkringen kommer mest troligt att bli HÄÄÄMSK
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top