Bilder på motarddårar!

Ooh my godness!

massor med poozerz, här vågar man ju inte lägga upp en "vanlig" bild... :D
 
Jag i vitt (ett par bärsa för mycket) samt i blått, och ett sunkigt foto på "Besten" taget med min mobil :kocko
 

Bifogat

  • pict0373.jpg
    pict0373.jpg
    40.2 KB · Visningar: 239
  • Bankörning1skärpa.jpg
    Bankörning1skärpa.jpg
    45.5 KB · Visningar: 47
  • Bankörning2skärpa.jpg
    Bankörning2skärpa.jpg
    52.2 KB · Visningar: 39
  • Bild(14).jpg
    Bild(14).jpg
    35.1 KB · Visningar: 161
Rökmolnet = JB....nedanför kanten altsså!!!

IMGP0945.JPG
 
Det här måste varit den där regniga dagen jag lyckades lura ut alla motarder på den leriga rallyslingan....

Dom är bra roliga dom där motardsnubbarna...

PICT0221.gif
 
Det är ju min vänsterhand ju... men jag håller med om att det såg ut som något annat förutom storleken.. :)

När kommer bilden på dig då?
 
:tummenner Bilder på min gamla "motard", bilder på en nya kommer i helgen när den e färdigskruvad! :banana
 

Bifogat

  • Dsc00076_2.jpg
    Dsc00076_2.jpg
    116 KB · Visningar: 88
  • Dsc00085_2.jpg
    Dsc00085_2.jpg
    77.9 KB · Visningar: 76
420 skrev:
I den vanliga dödliga världen så heter jag Stefan och på fotot så står jag bakom Freddie med Aussiehatt på huvet :tummenupp
Tjohooo, då hade jag rätt alltså :banana
Kanske inte har BARA gröt i skallen....

jb skrev:
Vintermotarden. Jag är även med på några bilder ovan.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeee. Jag vet vems röven på bilden är........


HW skrev:
Rökmolnet = JB....nedanför kanten altsså!!!
Fast den som flög längst och slog sig mest var ju phastasphuck som försökte köra över :skrämd jb's gamla 625a (640?) och voltade 324 ggr på vägen ner för slänten (stupet) som var där.
 
Här är jag! och en bild på när jag kör. En del fick stå ut med att jag körde (försökte :D )mer på bakhjulet än att jaga andra på åland :)
 

Bifogat

  • jag!.jpg
    jag!.jpg
    72.6 KB · Visningar: 111
  • på bakhjulet.jpg
    på bakhjulet.jpg
    45.9 KB · Visningar: 120
Last edited:
Supermoto skrev:
Fast den som flög längst och slog sig mest var ju phastasphuck som försökte köra över :skrämd jb's gamla 625a (640?) och voltade 324 ggr på vägen ner för slänten (stupet) som var där.

Puttrade inte du runt och filmade med hjälmkamera hela dagen? Den filmen har jag inte sett..

Det blev bra förvirrat i tidtagningsbåset första gången i alla fall... vafan!!! Det är en hoj på banan som inte hör till heatet!!! :dummer och han mesar runt som en riktig fjolla!!! :kocko ......men vad har han på ryggen egentligen? En bögslunga?? :va

Arrangören tyckte tydligen inte det var nödvändigt att meddela oss att dom släppte ut en hoj till på banan... :huvet

/HW
 
devetdu skrev:
Den med alla människor runt husan är hela styrkan från 04-06-2003 (ålandsresa)

Ni får gärna skriva vilka alla är, för jag är värdelös på att komma ihåg namn

3:e till 6:e juli borde det vara - på bilden finns bara drygt hälften av alla som var med. Några för bara en dag och andra hela helgen (jag, bröderna Schulze och LasseR6 tjuvstartade en dag innan alla andra, på torsdagen). Jag har _hela_ namnlistan :)
 
HW skrev:
Puttrade inte du runt och filmade med hjälmkamera hela dagen? Den filmen har jag inte sett..

Det blev bra förvirrat i tidtagningsbåset första gången i alla fall... vafan!!! Det är en hoj på banan som inte hör till heatet!!! :dummer och han mesar runt som en riktig fjolla!!! :kocko ......men vad har han på ryggen egentligen? En bögslunga?? :va

Arrangören tyckte tydligen inte det var nödvändigt att meddela oss att dom släppte ut en hoj till på banan... :huvet

/HW
Inte hela dagen :arsele
Om du inte menar att jag inte gjorde annat än puttrade även i tävlingsheaten :finger
Jag gasade faktiskt så mkt jag vågade :brinnerup

Inte jag heller. Han från Bergman skulle skicka den till mig men jag har fan inte sett nåt. Tror mest det blev styret som filmades eftersom hans värdelösa konstruktion med bögslungan var K A S S !!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top