Bilder på motarddårar!

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Lägg upp bilder på er själva i denna tråd. Bilder av alla slag så vi får se hur folk ser ut egentligen.

- Johan
 
ena bilden är världens coolaste motardbrud- Vera A.K.A "tant vera"

Den med röven kunde varit vem som helst efter en helg på åland, namn på den som straffats i duschen säger jag inte... :D

Den med alla människor runt husan är hela styrkan från 04-06-2003 (ålandsresa)

Ni får gärna skriva vilka alla är, för jag är värdelös på att komma ihåg namn
 

Bifogat

  • hmm.jpg
    hmm.jpg
    75.1 KB · Visningar: 133
  • vera.jpg
    vera.jpg
    91.2 KB · Visningar: 217
  • många.jpg
    många.jpg
    139.3 KB · Visningar: 285
Först en på gänget som var til Åland förra våren.

De jag kommer ihåg nick på är från vänster (stående):
X
X
Akralinkan
X
mindraper
Yasha
jb
inget nick (?), Hans-Christian
Supermoto
420. Haha, jag hade rätt!!
mcbudet
Robin (?)
inget nick men heter Gurra
brodde (? ? ?)
Evil_M

Sittande:
detvetdu
inget nick vad jag vet, Kjelle

Ber om ursäkt för om jag gjort några stora tabbar men jag skyller på min Alzheimers light eftersom jag är så gammal. Uppdaterar namn när förslag inkommer... Yasha började men fegade ur eftersom hon hade FEL
Husan mindraper kladdar på är såklart den beryktade stringtrosan som numera inte är i Yashas ägo :(

Sen en bild på mig från den UNDERBARA helgen på Åland
 

Bifogat

  • gänget.jpg
    gänget.jpg
    82.5 KB · Visningar: 124
  • bakhjul.jpg
    bakhjul.jpg
    99 KB · Visningar: 141
Last edited:
Typ, Ebbe,Fia,Heda, Yasha å Krattan
 

Bifogat

  • fanclub.jpg
    fanclub.jpg
    25.5 KB · Visningar: 153
Supermoto skrev:
... Yasha började men fegade ur eftersom hon hade FEL
Det jag hade FEL på var i så fall LasseR6!!! :fatta! Tveksam om det är Brodde oxå.. han var väl inte med på den resan?!?

Och hur kommer det sig att jag är med på bilder som andra postar?!? Får man göra så? :va Jag gillar att vara gömd bakom mitt nick juh!!! :tuttar

Och mr_rockster, som startade tråden, varför postade du inte bilder i ditt första inlägg?!? :7peta
 
Last edited:
I den vanliga dödliga världen så heter jag Stefan och på fotot så står jag bakom Freddie med Aussiehatt på huvet :tummenupp
 
kom igen nu jävla torrbollar!
upp med lite bilder så töar snart snön! :)
 
Här pressar jag ner min gamla XT i full skyddsräkt
 

Bifogat

  • xt2.JPG
    xt2.JPG
    94.5 KB · Visningar: 229
:banana
bra där, fan va fint det ser ut å gå! :fyllisar
ska leta lite själv...
 
ok, lite blandat åland å tierp!
 

Bifogat

  • DSC00043.jpg
    DSC00043.jpg
    51.9 KB · Visningar: 101
  • P8170212.jpg
    P8170212.jpg
    65.8 KB · Visningar: 138
  • P8170227.jpg
    P8170227.jpg
    41.5 KB · Visningar: 134
  • P8170238.jpg
    P8170238.jpg
    41.6 KB · Visningar: 141
  • P8170255.jpg
    P8170255.jpg
    44.9 KB · Visningar: 136
  • P8170267.jpg
    P8170267.jpg
    39.8 KB · Visningar: 256
forts..
 

Bifogat

  • P8170273.jpg
    P8170273.jpg
    36.7 KB · Visningar: 96
  • P8170274.jpg
    P8170274.jpg
    56.6 KB · Visningar: 192
  • P8170280.jpg
    P8170280.jpg
    58.5 KB · Visningar: 117
  • P8170280.jpg
    P8170280.jpg
    58.5 KB · Visningar: 161
  • P8170294.jpg
    P8170294.jpg
    29.1 KB · Visningar: 123
  • P8240003.jpg
    P8240003.jpg
    115.3 KB · Visningar: 120
forts.....
 

Bifogat

  • P8240004.jpg
    P8240004.jpg
    125.9 KB · Visningar: 77
  • P8240011.jpg
    P8240011.jpg
    122.1 KB · Visningar: 71
  • P8240051.jpg
    P8240051.jpg
    126.8 KB · Visningar: 64
  • P8240064.jpg
    P8240064.jpg
    105.7 KB · Visningar: 62
  • P8240084.jpg
    P8240084.jpg
    119.5 KB · Visningar: 83
  • P8240167.jpg
    P8240167.jpg
    130 KB · Visningar: 86
forts.............
det var allt jag orkade med
 

Bifogat

  • PICT1102.jpg
    PICT1102.jpg
    138.8 KB · Visningar: 125
  • PICT1112.jpg
    PICT1112.jpg
    80.9 KB · Visningar: 137
  • super037.jpg
    super037.jpg
    133.9 KB · Visningar: 119
Jag får väl lägga in en bild jag med... :rofl :rofl Kanske kommer bilder på hojen när vädret blivit bättre... :)
 

Bifogat

  • K14_hp_T26.jpg
    K14_hp_T26.jpg
    47.5 KB · Visningar: 154
Yasha skrev:
Det jag hade FEL på var i så fall LasseR6!!! :fatta! Tveksam om det är Brodde oxå.. han var väl inte med på den resan?!?

Och hur kommer det sig att jag är med på bilder som andra postar?!? Får man göra så? :va Jag gillar att vara gömd bakom mitt nick juh!!! :tuttar

Och mr_rockster, som startade tråden, varför postade du inte bilder i ditt första inlägg?!? :7peta
Bilder kommer.. vänta bara ;)
 

Bifogat

  • franco.JPG
    franco.JPG
    43.4 KB · Visningar: 115
  • padfranco.JPG
    padfranco.JPG
    53 KB · Visningar: 197
  • padfranco2.JPG
    padfranco2.JPG
    39.3 KB · Visningar: 132
Last edited:
Vintermotarden. Jag är även med på några bilder ovan.
 

Bifogat

  • jb_poserar.jpg
    jb_poserar.jpg
    133 KB · Visningar: 243
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top