Therudeboy
Guest
Jag är också sugen på bilder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ravetrancer skrev:Swedie, kom igen nu, fixa lite fina bilder på detaljer o så![]()
Therudeboy skrev:Tycker dom ser ut precis som DB110GY. Alltså som "fymen"
The Pilot skrev:He he det är en stor skillnad... detta är som sagt den hoj FYM kopierar...
/A
Therudeboy skrev:Så stor skillnad tycker jag inte att det ser ut att vara.
ok vad skiljer??Ravetrancer skrev:Tycker inte denna ser ut som dom bilder ni lagt upp på beställningssidan eller har jag fel?
Chronic skrev:Länken från beställningssidan högst upp här, som ska ge mer info om minicrossarna. Vad menas med den? Är ju knappast samma hoj eller?
The Pilot skrev:Tjena
är det där den nya?? för fym:en hade inte skivbroms innan.. och bara en rörbakram..
Therudeboy skrev:Detta är en kopia på Xtreme 107cc.
The Pilot skrev:menar du att fym en är en kopia av extreme?? http://www.moto-xtreme-online.com/xbikes/pitpro.html om det är den så är fym:en väldigt likt..
När jag pratade med FYM i kina så sa de att de kopierade den hojen vi tar in på sh. ändrat lite och gjort den billigare... därför ändrade vi modellen till denna i stället för fym:en..
Så du menar att det är samma tillverkare som FYM som gör eran? Fattade jag det rätt nu?The Pilot skrev:menar du att fym en är en kopia av extreme?? http://www.moto-xtreme-online.com/xbikes/pitpro.html om det är den så är fym:en väldigt likt..
När jag pratade med FYM i kina så sa de att de kopierade den hojen vi tar in på sh. ändrat lite och gjort den billigare... därför ändrade vi modellen till denna i stället för fym:en..
Ravetrancer skrev:Så du menar att det är samma tillverkare som FYM som gör eran? Fattade jag det rätt nu?
Motorn ser inte likadan ut på era bilder på beställningssidan och dom som är här i tråden, och varför länkar ni till SDGUSA????
Fan va rörigt det blev
Alltså, ser hojarna ut som dom i tråden eller dom på beställningssidan?
The Pilot skrev:Hojen finns att beskåda LIVE i W-motoracings lokaler!!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |