Bilder på Min TZR

Ha sutte och försökt lära mig Photoshop nu... Och mitt åbäk fick vara prov docka.... Blev lite sugen på grejja om baken faktist... :rock

Bifogat

• streetf. svarta fälgar02.jpg
    streetf. svarta fälgar02.jpg
    122.2 KB · Visningar: 311
Last edited:
aa.. najs.. fixa d du... verkar dock lite bökit... men men... klocka.. d ska man kanske skaffa sig en.. lr digital h-mätare...

Jo det är väldigt smidigt med klocka faktist.... Ja ska sätta dit en cyckeldator med... måste bara förlänga kabeln... eventuellt... ta bort hastighetsmätarn som är på nu och bygga helt nytt.. men först riva motorn och byta vev :(

har du verkligen gjort någonting med bakdelen? det ser verkligen bara ut som du bytt baklampa? vad var det med den där plexiskivan?

Lingonpoeten skrev:
har du verkligen gjort någonting med bakdelen? det ser verkligen bara ut som du bytt baklampa? vad var det med den där plexiskivan?

*Host* Dax o skaffa glasögon lr =/ Kolla på sida 1 så märker du skillnaden på vad han har ändrat på bakdelen, det är en stor skillnad!

men du snäll nån! jag menar inte det han ändrat i photshop... jag menar som den ser ut i verkligheten... hans baklampa är platt och sticker inte ut som den gör orginal!

vem behöver glasögon : P

Hahaha!! :p ... Jojag ha byggt in baklycktan, tagitbort bakskärmen och byggt nytt fäste till regplåten... :tummenupp

Du kan sälja fälgarna sketa billigt till mig!
Inte för att jag vill ha dom men jag skriver det iaf! :lol :D :confused:

Joker skrev:
Du kan sälja fälgarna sketa billigt till mig!
Inte för att jag vill ha dom men jag skriver det iaf! :lol :D :confused:

Hehe! Hmm... tror den komma gå bättre med dom på... Ska du bygga Supermotard eller?

jag har ett bättre förslag på vad du kan göra !
laga den ! :crash
sen kan du bygga en turbo och ge mig !

-esser- skrev:
jjjjjjjävligt snyggt.... :bow :tummenupp :bow gör så och du får respekt... kan bli lite jobbigt kanske, måste ju göra om hela bakdelen... :o

men blir jävligt nice!!! :bow :bow :rock :bow :bow

Hehe!! Tackar!! Sugen som fan på att bygga om... Vill ju inte syndas att man kör en TZR... hehe.. vill ju ha något eget.... :rock

micke85 skrev:
jag har ett bättre förslag på vad du kan göra !
laga den ! :crash
sen kan du bygga en turbo och ge mig !

Jävligt bra förslag! Ska börga idag! Men en Hängränna borde man väll kunna bygga en turbo av eller? :rolleyes:

Emil_ny skrev:
grymt me kickstart. :crash

Hehe! som fan! Är fan pinsamt då man hade halla kåper på och ska starta den på skolan eller i stan och folk tittar på då man vrider ut kicken!! :rodnar ... Men men... Som sagt en budjet 125á

Olle_TZR skrev:
Jävligt bra förslag! Ska börga idag! Men en Hängränna borde man väll kunna bygga en turbo av eller? :rolleyes:

ja det kan ju inte vara några problem ! sen tar du bara en dator fläkt som suger ut avgaserna !

Back