Bilder på Min TZR

Olle_TZR

Mumma
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
NV 128cc -1950
Ja Tänkte Lägga upp bilder på min budjet 125á.... Ha lekt lite med dess utseénde... Ja ska bara ändra storlek på alla bilder...

men Först kommer bilder på då jag just köpte den.. :skrämd

Bifogat

• nyköpt01.jpg
    nyköpt01.jpg
    93.3 KB · Visningar: 516
Sen ändrade jag:

*Alu.fotpinnar
*Höjjning bak
*änkning fram
*Mini Blinkers
*Rensade bak
*La på svart plast på framrutan
*Byggde ny ljudämpare
*Satte på en Grönmålad plexi bit på lyktan
*Byggde in baklycktan

Bifogat

• sidan2.jpg
    sidan2.jpg
    97.9 KB · Visningar: 538
Tagit bort det gröna på lycktan, målat ljuddämparn svart och tagitbort dekalen fram...

Bifogat

• bild 095.jpg
    bild 095.jpg
    112.5 KB · Visningar: 467
Riktigt snygga uppfrächningar sen du köpte den!

Men hur har du byggt in baklampan... ser riktigt läckert ut! Den är ju så fruktansvärt ful annars... vad var det för svart plast du använde till kåpglaset?
Sen bakhjulet... var du tvungen att köpa helt nytt bakhjul eller räckte det med nytt bakdäck!

Kalas snyggt jobbat!

Ha det gott!

alltså coolt :D var det du som gjorde dämparen av ett stuprör ? :) Hur fasen låter den med den där pipan alltså ? kanon jobb iaf ser snyggt ut :tummenupp

Sen så blev man ju sugen på att testa sig på lite StreetFighter look på hojjen....

Så det var bara att ta av alla kåper och på med brorsans Halogen spottar som ja hittade i hanns rum...
Jag tyck fan Den va mycke roligare att köra sådär... Den blev lite vassare... kan ju bero på viktlättningen.. hehe :rock

Bifogat

• streetfighter01.jpg
    streetfighter01.jpg
    121.5 KB · Visningar: 539
Lingonpoeten skrev:
Riktigt snygga uppfrächningar sen du köpte den!

Men hur har du byggt in baklampan... ser riktigt läckert ut! Den är ju så fruktansvärt ful annars... vad var det för svart plast du använde till kåpglaset?
Sen bakhjulet... var du tvungen att köpa helt nytt bakhjul eller räckte det med nytt bakdäck!

Kalas snyggt jobbat!

Ha det gott!

Jag byggde ett nytt fäste till bak lycktan... Det är en Plexi skiva som jag sågat till och sedan satt svart plastfolie

Lindahl skrev:
alltså coolt :D var det du som gjorde dämparen av ett stuprör ? :) Hur fasen låter den med den där pipan alltså ? kanon jobb iaf ser snyggt ut :tummenupp

Jorasatt! det är ett stuprör! Inte så snyggt nu... ska nog försöka bygga ett nytt... lite snyggare.... fast det är ju det minsta problemet nu.. *Den har skurit* :mad:

Lindahl skrev:
HUR LÅTER DEN ?! :D:D:D

Innan så lät den rätt vasst... det är trimkrök med tunna väggar så det är Väldigt vasst ljud... men nu så låter den VÄLDIGT illa.. veven ha skurit så kolven slåt i toppen... :6surkart

Snyggt! Förutom att du måste fixa till framlyset lite till så att det inte lyser runt tejpningen.

Back