Bilder på min fd terrängkörda hoj

Prova hönsnät och lite plasticpadding o pula lite ett par timmar så e den som ny igen=) Angående framdämparna så kanske du behöver byta packboxarna så den inte läcker olja när det är dags för premiär turen....

Skämt å sido hur klarade du dig då?

Satan i gatan!! Skönt att du klarade dig iaf. Du skulle ha haft kraschpuckar, då hade hojen klarat sig.

Jösses! :eek: Ser ut som en sådan där trampcykel som man kan fälla ihop. Fast någon har fällt ihop den och låtit några tåg passera över den. Vad var det från början? En BMW av något slag? Kul att du är så hel att du kan skriva om det i alla fall.

Triggerhappy skrev:
Hur i helsike överlevde du ????

Jag vet inte exakt hur själva uppbromsningen gick till men jag har iaf landat på vänster axel och arm som är lite griniga idag, tre veckor senare dock inget brutet.
En kota i ländryggen blev dock lite ihoptryckt så jag har väl blivit någon cm kortare :eek:

RoLLER skrev:
Det gör du rätt i.... därbak händer det iaf inte lika mycket. Jag ska gå lite kurser osv 2004 hade jag tänkt. Vore kul om du hängde med på det.

Jo den där broms och kurv-kursen som sagt.
Fast du får nog räkna in någon bandag osså för det var hur skoj som helst. Sweedo räknar nog kalt med att du hakar nästa gång ;)

Helvete Caffe! Det kan ju inte finnas en del på hojen som går att använda. :skrämd:

Krya på dig nu! :hej

//Emil

kajlyl skrev:
men snälla bmw? :zpy

har du provkört en nångång?
och med den 5:e dels premie i jämnförelse med andra hojar i samma klass så blir det jävligt rolig.

kajlyl skrev:
Mattias har för en gångskull fel!! Slivertejp fixar allt!!! :rolleyes:

men snälla bmw? :zpy

Mattias har väl aldrig fel? Man ska inte ifrågasätta gud för hans vägar äro outgrundeliga, du har bara missförstått ditt inlägg.

R1100S är en modell jag tycker har många plus och fördelar och är helt jämförbar med liknande hojar från andra tillverkare men man kan ju aldrig säga att den är byggd för att komkurrera med de riktiga R-hojarna.
Den var snabb nog för mig hursom sålänge det inte var motorvägsrejs i flera mil men sådant är ju farligt har jag hört.

Caffe skrev:
Mattias har väl aldrig fel? Man ska inte ifrågasätta gud för hans vägar äro outgrundeliga, du har bara missförstått ditt inlägg.

R1100S är en modell jag tycker har många plus och fördelar och är helt jämförbar med liknande hojar från andra tillverkare men man kan ju aldrig säga att den är byggd för att komkurrera med de riktiga R-hojarna.
Den var snabb nog för mig hursom sålänge det inte var motorvägsrejs i flera mil men sådant är ju farligt har jag hört.
Jo jag missförstår mig själv rätt ofta :p

Att jag hatar BMWs hojjar är bara av någon outgrundlig pricipsak! har hört att dom är helt ok :hej

Jag körde av i drygt 200km/h och min hoj såg ut som ny om man jämför med din.... :fakta

Frontade du med en långtradare eller? Lär ha haft tur som överlevde iaf :)

Fan Caffe.. Det där var troligen den mest skrotade hoj jag nånsin sett. :(

Tur att du klarade dig så bra du gjorde. :tummenupp Krya på dig och skaffa en ny S till nästa säsong?

GHA!! Det gör ont att se en så fin maskin (jag har en likadan själv) vara så trasig.

Caffe-ved skulle man lite skämtsamt kunna säga.

Är framfälgen ok? Isf kan jag tänka mig att köpa den.

en hög med metall och plast!

skorstenen klarade sig ju iaf :p haha.

Jäkla tur att du klarade dig. Hur fort gick det, säg inte 70 för det tror jag inte på, eller kanske om du drog in i´en vägg då.

Skönt att du klarade livhanken Caffe.

Många fördomar om BMW R1100S här, ful, klumpig, gubbhoj, trött osv....

Min polare körde i snabbgatgrupp på Falken förra sommaren med sin R1100S, mången Retta, Gixxer & övriga japshojar fick på nöten, 51 sekunders tider med en sådan hoj inger respekt, konstigt nog ville ingen berömma honom i depån trots att han körde skiten ur dom flesta, jobbigt att svälja sin stolthet kanske.

Inse att föraren är viktigare än hojen, Cralle kör säkert skjortan av dom flesta nyhojsägare med en CBX från medeltiden.

p.s jag provade hans R1100S men gillade inte körställningen, den va för bekväm :D

Get well soon.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...