Bilder på Milano mässan

Fös sista gången....MC Mässa!!! Vill ni se på brudar är jag övertygad att ni har fullt med länkar under "favoriter" :huvet :fatta!
Allvarligt... det fanns inte många brudar att plåta i år. Det var NÄSTAN lite tysk/svensk ordning på just den biten. Till och med Leo Vince hade tagit bort sin strippa som har hängt med i alla år.
Det kanska finns någon EU regel som reglerar sånt. Inte vet jag.

var snäll/ Chrisse

Tack för infon! Vi håller på arbetar på den biten. Det är dock inte alla som verkar ha bekymmer, så det är tydligen lite knepigt. Fråga inte mig..... jag har ingen aaaaning om sånt. Men vår webkille jobbar på det.

/ C
Undrar hur stora skygglappar du hade på dig egentligen???:D Vi var där i tre dagar o det var ju HUR mycket bejbs som helst där.Vi kommenterade t.o.m att det va så mycket brudar o tjafs istället för hojar.För hojar o nyheter tycker jag det var OVANLIGT lite utav,förra milanomässan var ju dubbelt så stor.Finanskrisen har satt tydliga spår även där tydligen.Dessutom shower i vissa montrar som gav rattlås på dom flesta killar i en timme minst.Jag kan lägga ut ett helt galleri därifrån med MYCKET monterbrudar.

Last edited:
Jag tror det kan bero på vilken dag man är där. Vi var där på press/handlardagarna tis/ons. Dom som är där då tror jag inte är så intresserad av "brudar". Snarare tvärtom. Tycker det är störande med en massa trams i vägen. Jag är där för att kolla in nya motorcyklar, inte åker jag över halva europa för att se brudar, när man likväl kan se dom hemma.
Visst kan det vara ok med lite tjejer, men det är inte avgörande för mig för hurvida en mc mässa är bra eller inte.
Fast det är klart..... det här ingår i mitt jobb, jag kanske skulle känna annat om jag åkte ner som glad amatör/turist.
Nu har jag bara vart på mc mässan ca 10 år i rad, och jämnförelsevis så var det mindre tjejjer i år än förr. Om det sen är mycket eller lite för dig kan ju inte jag bedöma.
Men än en gång..... jag var där för att titta på motorcyklar. Brudar kan man ju titta på varsomhelst i världen.

/ Chrisse

Undrar hur stora skygglappar du hade på dig egentligen???:D Vi var där i tre dagar o det var ju HUR mycket bejbs som helst där.Vi kommenterade t.o.m att det va så mycket brudar o tjafs istället för hojar.För hojar o nyheter tycker jag det var OVANLIGT lite utav,förra milanomässan var ju dubbelt så stor.Finanskrisen har satt tydliga spår även där tydligen.Dessutom shower i vissa montrar som gav rattlås på dom flesta killar i en timme minst.Jag kan lägga ut ett helt galleri därifrån med MYCKET monterbrudar.

Vi var inte heller där för nöjets skull.Tredje milanomässan för oss o sist var vi nere i början av mässan o det såg likadant ut då.Denna gång skulle vi bara möta 3 leverantörer så vi tog det i slutet av veckan då det normalt e lugnare på mässorna.Så frågan kvarstår,hur stora skygglappar har du egentligen? :krama tycker dessutom denna milanomässa var den klart sämsta hittills.Inte ens alla stora märken på plats.Men jag har hört att tysklands ska bli desto bättre.

Som jag sa...... det kanske var olika mycket tjejer mellan handlardagarna och dom publika dagarna. Eller så har vi olika kriterier på vad som är mycket och litet.
Sen att mässan inte var som dom brukar kunde man ju räkna ut när man såg hur många utställare som var där. Till och med dom som var där gjorde sämre i från sig än andra år, undantaget Ducati och MV Agusta som brakade på i sann Italiensk anda. Kawa montern drevs av den Italienska importören, och inte av Kawasaki fabriken, vilket jag tycker är lite orättvist när det är den stora internationella mässan. Fast å andra sidan saknade jag ärligt varken Honda eller Yamaha, kan kanske bero på att jag är Italienfrälst. Jag fick se det jag ville se, och jag fick alla möten uträttade. Så jag är iaf nöjd med mässan, då allt flöt på bra, och nya kontakter knöts. Vilket var ändamålet för resan.
Tjejjer får jag kolla på här hemma.

/ Chrisse

Vi var inte heller där för nöjets skull.Tredje milanomässan för oss o sist var vi nere i början av mässan o det såg likadant ut då.Denna gång skulle vi bara möta 3 leverantörer så vi tog det i slutet av veckan då det normalt e lugnare på mässorna.Så frågan kvarstår,hur stora skygglappar har du egentligen? :krama tycker dessutom denna milanomässa var den klart sämsta hittills.Inte ens alla stora märken på plats.Men jag har hört att tysklands ska bli desto bättre.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra