Bilder på KTM och Suzuki -05 från mässan

Gixxern ser helt klart läckrare ut på "riktiga" bilder...kommer nog bli fantastiskt i verkligheten... :tummenupp

McFille skrev:
Gixxern ser helt klart läckrare ut på "riktiga" bilder...kommer nog bli fantastiskt i verkligheten... :tummenupp

Euh!
Fan va misslyckad sugkukin var.. ljuddämparen ser ju ut som en påkörd pastaburk från 50-talet! :hihi men men smaken e som baken...
/flemming

tycker det e fel med blinkers i bakspeglarna!!
då kan man ju int ta bort bakspeglarna utan att ta bort blinkkerserna.

Något som jag fann lite störande var dem inbyggda blinkarna i cutsen á la 80-tal... :) de verkar ha gjort den lite mer "touring" anpassad, åtminstonde visuellt... men ska bli spännande att se hur den går, lär ju inte gå sämre än föregångarna så att säga :tummenupp

Edit: Gixxern that is :näsblod

20040917_0010.jpg

Vart har harmonin i linjerna tagit vägen?
Varav detta o-räjsiga utseende?

Kolla in Yoshis race blås till nya gixxer 1000 !!!

very nice indeed!!

Bifogat

• Yoshimura.jpg
    Yoshimura.jpg
    82.1 KB · Visningar: 205
gsx

Skulle man köpa detta missfoter för det bli bancykel,undrar om suzuki medvetet gör dom så satans fula så att ingen vill köra på gatan med dom?
ifs gör det inget för det är en ruggit bra cykel på bana helt orginal bara att
slänga på slick.Jag tycker 01-02 är skitsnygga sen gick det bra utför.

Den ser lite bättre ut för varje gång jag ser den,ska bli kul att se den på mässan..
Gillar den svart/silver/röda överlägset snyggaste färgkombon..

Och vem fan bryr sig om hur dämparen ser ut,har aldrig haft originaldämp på någon hoj jag haft(bortsett när det varit besiktningsdax).

någon som vet om det blir en ny hayabusa till 05 eller om den kommer vara som 03,04 orna

Den ser bättre ut ju mer man tittar på den. Såg riktigt snygg ut på bilderna och bort med speglarna och orginaldämparen och på med en Yoshimura dämpare så blir den grym.

oj inte bara ljuddämparen som ser dålig ut på gsxr hela bakdelen är ful rakt bakifrån.........

Snyggare och snyggare blir den ju mer man tittar. Klart snyggast av japps hojjarna tycker jag (min åsikt).
(min åsikt betyder att det är vad jag tycker, hacka inte ner på det. Du behöver inte heller framföra hur fel min åsikt är, en åsikt kan aldrig vara fel just därför att det är ens egen åsikt).

Jag tycker den (Suzukin) är riktigt snygg! Dämparen är väl... tja... inte snygg, men ful/snygg! Fint att Yoshimura ser ut att bibehålla looken! Annorlunda ÄR bra! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT