Bilder på era husdjur

Från Falkos www.falkosbullterrier.com
Pappan är en Engelsk import som dom tog hit som valp, nu är han en stadig liten sak..:yoparty
Såg nu precis att nån måste dragit sig ur så det finns en vit kullsyrra till salu... :)

Hade det varit i början av sommaren så hade jag inte tvekat men nu har jag inte tiden som en valp kräver/behöver.:(
Har faktiskt två kennlar här i närheten så det blir nog en valp från dessa trakterna när tid finns för det.
 
Så ska d se ut!! katter ROCKAR!! hundar lukar illa!!! :tummenupp
PS. har inte denna kisse väldigt många tår?? måste räkna min kisses? haha! :D



Kastar in en skön bild på vår kisse när han gick på flaskan...

Det är det som är grejen.
Skeppskatter (liksom Manxkatter) har extra tår.
Dessutom landar de inte på tassarna när man kastar upp dem i luften.



BTW: Vi har tre hundar.
Snart fyra.
En aktiv, en pensionerad, en sjukpensionerad räddningshund.
 
Ställa upp mig på utställning Bah..
Men en kossa på åkern kan jag fokusera på hur länge som helst.

Qila parades den 17 så nu håller vi tummarna på att det blir en 2a kull.
 
Lilla Lola
 

Bifogat

  • 090705 216 - Kopia.JPG
    090705 216 - Kopia.JPG
    182.5 KB · Visningar: 101
Fina är dom:tummenupp vikt frågas.

Det vet jag faktiskt inte. :( har inte ens en våg hemma så ja kan väga henne. hon är inte så gammal, är runt en meter nu. världens snällaste och lugnaste orm. min första orm men absolut inte sista. har en stäppvaran oxå. :)
 
Det vet jag faktiskt inte. :( har inte ens en våg hemma så ja kan väga henne. hon är inte så gammal, är runt en meter nu. världens snällaste och lugnaste orm. min första orm men absolut inte sista. har en stäppvaran oxå. :)

Har bara haft Boa och dom har varit riktigt trevliga även om det inte är en hund:tungan
 
Har bara haft Boa och dom har varit riktigt trevliga även om det inte är en hund:tungan

Njä går ju inte jämföra med hundar o katter, har två vovvar oxå. Boa är väldigt fina ormar men liiiite för stora för min smak. :)
 
Gizmostudio5a.jpg


Gizmostudio4a.jpg


Falconstudio3a.jpg


Falconstudio1a.jpg


:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top