Bilder på era husdjur

Severin.

severin01.jpg
 
Tack för förslaget, men jag vet inte riktigt om jag gillar tanken på att min son ska stå i vinnarcirkeln med sin häst som heter Cicciolina.. :gnissla

Vad heter föräldrarna?
De galopphästarna (arabiska fullblod) som föddes där jag tillbringade många somrar hette alla något på "El i början ...förutom Surprise som vi en varm sommarmorgon fann i hagen:)
 
Last edited:
Nu vet jag!

Döp henne till "Muerte". Eventuellt kan hon heta "El Muerte", är inte kung på spanska direkt.

Inte jag heller.. Vad betyder det?? :va

Vad heter föräldrarna?
De galopphästarna (arabiska fullblod) som föddes där jag tillbringade många somrar hette alla något på "El i början ...förutom Surprise som vi en varm sommarmorgon fann i hagen:)

Hon är efter Pennekamp och mamman heter Timmie. Timpenning kanske skulle bli bra..? :rolleyes:
 
Last edited:
Vår förste katt, Melchior, var redan döpt.
Vi hade tänkt döpa honom till Robinson-Martin, men han var som redan Melchior, så så fick det bli. (vi funderar på att döpa en krukväxt till det ist)
Severin var inte döpt, så vi gick igenom en massa namn och det kändes mest naturligt.
Min farfar hade det som förstanamn och jag som trejde, så...

De e fan ingen picnic, det här med namn.

Tack, sad glad, kul att höra!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top