OLJEKYLD GSXR
FÖRBJUD STARSTRIKER
Vår lilla Labrador Alma i sommras....
Abbe också en labrador liggandes på stenen i trädgården.....
Sköna bilder, speciellt den sista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vår lilla Labrador Alma i sommras....
Abbe också en labrador liggandes på stenen i trädgården.....
Söt! Är det en hane eller hona? Vad heter den?

Sjüst blåslampa(?)![]()
Har du en sån i samlingen Jörgen?
(Det är väl en blåslampa?)
Naturligtvis! Det där är en Primus No630.
Man kan bla raka sig och valla skidor med den, mycket praktisk reseblåslampa.
/J


Här kommer en tidig julhälsning från lilla kamptomten

Kattfan har börjat pissa inne. ...

Dagligen nu när han inte vill gå ut.Hur ofta gör du rent kattlådan?
.
Japp. Kan det ha betydelse? Pinkar han in revir eller nåt? Fast borde han inte göra det på olika ställen isf?Okastrerad hankatt?
Ja, han äter som han har gjort hela tiden jag haft honom. Fast han dricker dåligt tycker jag... Att hinna till lådan är nog inga problem. En gång satt jag i soffan och då lunkade han lugnt in, hoppade upp i fåtöljen och pissadeÄter han som han ska? (tänker på eve besvär med att inte hinna till kattlådan)
Ska kollas upp.. Tack för tipsetTror det finns något som heter "cat off" eller något liknande, hör i djuraffären.
Härlig bild!Diesel&Doozer:
Dagligen nu när han inte vill gå ut.
Japp. Kan det ha betydelse? Pinkar han in revir eller nåt? Fast borde han inte göra det på olika ställen isf?
Ja, han äter som han har gjort hela tiden jag haft honom. Fast han dricker dåligt tycker jag... Att hinna till lådan är nog inga problem. En gång satt jag i soffan och då lunkade han lugnt in, hoppade upp i fåtöljen och pissade![]()
Ska kollas upp.. Tack för tipset![]()

Diesel&Doozer:

våran hona höll på mycket förr.. oroligt med hantverkare o ljud sen direkt efter en flytt... mycke rengöring samt 2 lådor har hjälpt.
vill han inte gå ut släng ut han om han vart utekatt..
hankatter brukar man väl sterelisera pga att dom bruka kissa inne![]()
{massa text}
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |