Bilder på era husdjur

min kisse har vart borta i över 3 veckor nu men för en vecka sen va hon hem o kika lite sen drog hon igen :gråta

Här kommer en bild på familjens hund! Det är en blandning mellan Golden Retriever och Rhodesian Ridgeback, han nickar Lucky ;)

Bifogat

• lucky.JPG
    lucky.JPG
    133.5 KB · Visningar: 49
Syrrans Amstaffvalp :tummenupp

dålig kvalité på bilderna

Bifogat

• donna.JPG
    donna.JPG
    54.2 KB · Visningar: 32
  • donna2.JPG
    donna2.JPG
    77.2 KB · Visningar: 29
  • donna3.JPG
    donna3.JPG
    61.4 KB · Visningar: 35
  • donna4.JPG
    donna4.JPG
    60.6 KB · Visningar: 47
min kisse har vart borta i över 3 veckor nu men för en vecka sen va hon hem o kika lite sen drog hon igen :gråta

Katter är ena otrogna små kräk :) Din kisse blir säkert matad med burkmat hos nån snäll granne. Du kanske kan kolla runt lite? :pannkyss

Katter är ena otrogna små kräk :) Din kisse blir säkert matad med burkmat hos nån snäll granne. Du kanske kan kolla runt lite? :pannkyss

har snacka med dom närmsta... men när hon knappt våga gå fram till mig hur ska de då gå med grannarna :va

vi behöver hon.. helst varje natt..
hade lite rått o musbesök.. känns bättre att kissen håller dom undan än råttfällorna :näsblod

har snacka med dom närmsta... men när hon knappt våga gå fram till mig hur ska de då gå med grannarna :va

hade lite rått o musbesök.. känns bättre att kissen håller dom undan än råttfällorna :näsblod

:pannkyss hoppas verkligen hon dyker upp. Hon kanske har blivit bortrövad av någon snygg hankille. :va :notme min katt han ligger bara hemma o söver.

Fördelen med det är ju att du i sådana fall får fler som jagar möss under förutsättning att hon tar ungarna med sig hem och lär upp dem.

En till bild på min snygging...

Bifogat

• jorrit2.JPG
    jorrit2.JPG
    34.9 KB · Visningar: 38

Har du kollat med de grannar du bodde vid förut?
Katter kan ha den roliga tendensen att gå hem till sitt gamla hem i ställe för de nya...
Hoppas kissen dyker upp snart :tummenupp

Har du kollat med de grannar du bodde vid förut?
Katter kan ha den roliga tendensen att gå hem till sitt gamla hem i ställe för de nya...
Hoppas kissen dyker upp snart :tummenupp

den dök upp idag.. tjejen ringde mig på jobbet att hon fått tag på den..

hon e grymt kelig o pratar konstigt mest hela tiden.. kanske berättar om sina äventyr :tungan
hon äter bra iaf.. törs inte ge hon för mycket på en gång då hennes vikt är som en kattunge.. hon va väldigt liten förut men nu ser hon ut som en kattunge på väg o bli vuxen typ :)

hon e grymt kelig o pratar konstigt mest hela tiden.. kanske berättar om sina äventyr :tungan
hon äter bra iaf.. törs inte ge hon för mycket på en gång då hennes vikt är som en kattunge.. hon va väldigt liten förut men nu ser hon ut som en kattunge på väg o bli vuxen typ :)
Det är tjejen du beskriver, va?

Vi hade en bra katt ett tag.
Liten kastrerad (i vuxen ålder, annars blir de ....tröga? Som enkomunalpolitiker ungefär) hane.
Trivdes bäst ute, där han tillbringade dagarna med att jaga sork, möss och annat.
En riktig killer!
När jakten gått dåligt så kom han in och åt.
Ingen respekt för hundarna - Blev de jobbiga så gav han dem en omgång med tassarna, utan att någonsin fälla ut klorna. Och de respekterade honom.
Andra katter vi haft har bara varit äcklig ohyra som stryker rövhålet mot allt och alla.
Tycker jag.
Hundmänniska?

Månsan och Sudden :)

Bifogat

• DSC01467.JPG
    DSC01467.JPG
    126.7 KB · Visningar: 45
Här har vi freCkaste djuret i tråden!

Bifogat

• orm3.jpg
    orm3.jpg
    45.7 KB · Visningar: 34
  • orm4.jpg
    orm4.jpg
    65.1 KB · Visningar: 33
  • orm5.jpg
    orm5.jpg
    68.4 KB · Visningar: 35

:tummenupp Kul att hon har komme tillbaka :)
Se till att ha henne inne ett tag och sen gå ut i koppel ( ja jag vet låter jätte töntigt), så hon får en möjlighet att lära känna sitt nya hem och omgivningarna tunt hemmet :)
Du gör helt rätt i att inte ge för mycke mat på engång, då spyr hon bara eller så händer andra trevliga saker ;)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!